مقدمه ای درباره تغییر دکوراسیون مغازه ها

نقدینگی
5

مقدمه ای درباره تغییر دکوراسیون مغازه ها

یکی از زمینه های مهم دکوراسیون داخلی ساختمان, دکوراسیون مغازه ها و محل کسب است. این یادداشت ” بهفرم کفپوش ” تنها متوجه دکوراسیون مغازه هائی می باشد که از نظر ارزش ملک و مساحت جزء گرانقیمت ها محسوب نمی شوند. این مغازه ها ( از جمله در زمینه انواع کفپوش ساختمانی ) از نظر پراکندگی و تعداد, پَرشمارترین ها می باشند.

گاهی آنهائی پیش می برند که خلاف جریان معمول گام بر میدارند !

این مطلب ” بهفرم کفپوش ” ضمنا در شرایطی منتشر میشود که اغلب مغازه ها ( از جمله در زمینه انواع کفپوش ساختمانی ) با مشکلات متعددی دست به گریبانند و تراز مالی پایان هر ماه و سالشان بسختی سر به سر میشود. گشتی کوتاه در شهر نشان میدهد که چقدر از مغازه هائی که تا چندی قبل نیز فعال بودند, تاب شرایط را نیاورده و مجبور به تعطیل کسب و کار خود ( از جمله در زمینه انواع کفپوش ساختمانی ) شده اند.

مسائل دکوراسیون ( از جمله در زمینه فروشگاههای دست اندر کار انواع کفپوش ساختمانی ) را میتوان به دو بخش تقسیم کرد که شامل مسائل کلان, زیبائی شناسی و نکات فنی میشود. از نگاه ما در ” بهفرم کفپوش ” تصمیم در مورد سقف هزینه و فضای مختص دکوراسیون, جزء مسائل کلان در این زمینه است.

شاید بسیاری بر این نظر باشند در شرایطی که هم شمار و انگیزه خرید بسیار کمتر شده, آیا سخن از تغییر دکوراسیون مغازه ها چیزی فانتزی نیست ! ؟ ما در ” بهفرم کفپوش ” پیشتر درباره کار و رقابت در شرایط بحرانی مطالبی تقدیم داشته ایم که علاقمندان میتوانند آنها را در سایت ” بهفرم کفپوش ” یافته و باز خوانند.

در این شرایط بسیار دشوار, محدودیت های فرهنگی هم مزید مشکلات کسب و کارها شده است !

در همین ارتباط بنظر میرسد صاحبان کسب و کار ( از جمله در زمینه های مختلف انواع کفپوش ساختمانی ) قبل از هر اقدام عملی در این زمینه , بهتر است مراقب تناسب در میزان هزینه و اختصاص فضا بدین منظور باشند.

یکی از مشکلات جدی کسب و کارها در شرایط بحران, محدودیت های مالی و بویژه نقدینگی است. با این وجود, تا وقتی شرایط چنین است دقت در صرف هزینه های نقدی نباید منجر به توقف در کارهائی گردد که میتواند در رقابت با دیگران موثر باشد. تغییرات جزئی و کلی در دکوراسیون مغازه های دست اندر کار انواع کفپوش ساختمانی از جمله این موارد است.

از سوی دیگر در شرایطی که هر سانت از مغازه کلی قیمت دارد, چگونه و چقدر فضا را میتوان صرف امور دکوراسیون نمود ! ؟

نکته مهم دیگر دقت در انتخاب پیمانکارانی است که علاوه بر سود خود, جدا مراقبت باشند تا صرف اینهمه هزینه, وقت و . . . فضا, حتی الامکان به درآمد و سود بیشتر مغازه مربوطه بیانجامد. صرف هزینه های مشابه, همواره نتایج یکسان به بار نمی آورند !

گام بعد دقت در جزئیات طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه ( از جمله در حوزه انواع خدمات جهت کفپوش های ساختمانی ) است که میتواند شامل نوع مصالح مصرفی, طراحی, جا نمائی و . . . رنگبندی دکوراسیون باشد.

این جزئیات ممکن است در تناسب یا تضاد با مجموعه کار هر مغازه, به نتایج متفاوت بیانجامد. اما به هر جهت آنچه نهایتا حکم میکند, نتیجه عملی تغییر دکوراسیون بر میزان فروش مغازه ( از جمله در زمینه انواع کفپوش ساختمانی ) است !

طراحی یک ویترین وقتی درست است که نهایتا منجر به فروش بیشتر مغازه گردد !

با آرزوی سلامت, دوام و برکت برای همه کسب و کارها, ما در ” بهفرم کفپوش ” گفتگو در این باره را بیشتر نیز پی خواهیم گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.