اطلاعاتی درباره کفپوش PVC – یک

1,075

اطلاعاتی درباره کفپوش PVC – یک

با سلام.

سایت بهفرم کفپوش از زمان راه اندازی تاکنون, یادداشتهای متعددی درباره مشخصات, نحوه زیرسازی و نصب, اصول نگهداری و نظافت کفپوش pvc و پارکت لمینیت خدمت بینندگان خود عرضه داشته است.

سخن درباره کفپوش pvc مناسب فضاهای باز یکی از مطالب مطروحه ذیل سرفصل ” مشخصات کفپوش pvc ” است.

از آنجا که بنظر میرسد برخی علاقمندان موضوع, خریداران
کفپوش pvc و دست اندکاران صنف دکوراسیون داخلی ساختمان, مشکلات و محدودیتهائی در جستجوی این یادداشتها در سایت ” بهفرم کفپوش ” دارند, تصمیم گرفتیم خلاصه ای از این یادداشتها را به تفکیک و طی سلسله یادداشتهای جداگانه مجددا منتشر نمائیم. هدف از بازنشر این مطالب, صرفا اشاره مختصر به موضوعات مرتبط با هر سرفصل است. برای اطلاعات دقیقتر, علاقمندان میتوانند به اصل یادداشت مربوطه در سایت مراجعه نمایند.

نخستین سرفصل ” مشخصات کفپوش pvc ” است. در این زمینه از جمله به این مباحث اشاره خواهیم کرد : مشخصات فنی کفپوش pvc , تفاوت های کفپوش های pvc رول و تایل, ملاحظاتی درباره هزینه و تصمیم به اجرای کفپوش pvc در منازل اجاری یا موقت, کفپوش pvc مناسب برای راه پله های مشاعات یا آپارتمانهای دوبلکس, کفپوش های pvc مناسب فضاهای باز, کفپوش های مناسب برای فضاهای پر تردد ( کفپوش pvc ادارات, کفپوش های pvc ورزشی و . . . ), اطلاعاتی در انتخاب رنگ مناسب کفپوش pvc برای هر فضای مسکونی ( خواب, پذیرائی, هال, کتابخانه, اطاق کودک و نوجوان و سالمندان ) , اداری  و . . . و ملاحضاتی در انتخاب و خرید کفپوش مناسب.

از جمله مباحث مطروحه ذیل سرفصل ” مشخصات کفپوش pvc ” اطلاعاتی درباره انتخاب رنگ برای هر فضای مسکونی, اداری یا . . . ورزشی است.

امیدواریم بازنشر این خلاصه یادداشتها راهنمای مناسب و مفیدی برای بینندگان محترم سایت برای جستجو و مطالعه کامل هر یک از مسائل مرتبط باشد که در گذشته, به تفصیل در یادداشتهای متعدد سایت فنی و تخصصی ” بهفرم کفپوش ” پرداخته شده است.

سلامت و پایدار باشید.

      تهران – 31 فروردین 98

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.