حرمت مال مردم را نگه داریم !

کفپوش pvc پشت چسبدار
260

حرمت مال مردم را نگه داریم !

بیننده محترمی از طریق بخش ” دیدگاهها ” موردی را درباره بد منظر شدن رویه کفپوش بجهت رد بند سرامیک زیرِکار مطرح نموده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای دیگر بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” نیز مفید و با اهمیت باشد, متن پرسش و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.

برای نصب کفپوش مراحل متعدد مقدماتی لازم است که اگر جا بیفتد یا بخوبی انجام نشود, محصول نهائی کار حتما با مشکل همراه خواهد بود !

پرسش :

باسلام من خونم رو کفگوش کردم ولی سرامیک های زیر کفپوش به صورت مربع مربع وقتی از بغل نگاه می کنی قشنگ معلومه و رد سرامیک ها دیده میشه البتهذمن به نصاب گفتم لطفا زیر سازی رو درست انجام بده و میخام که ماستیک کاریش رو خوب انجام بدی ولی الان واقعا ناراحتم از اینکه اینطگری شده حدود 20 میلیون هزینه مردم ولی اصلا خوب نشده

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن توجه و اعتماد شما,

جدا” از شنیدن این مشکل, آنهم در این موقعیت گرانی بسیار متاسف شدیم. ما بارها و ضمن یادداشتهای متعدد ” بهفرم کفپوش ” بر اهمیت مقدماتی زیرسازی درست, کامل و اصولی در نصب انواع کفپوش ساختمانی, بویژه کفپوش های pvc تاکید داشته ایم. اینجا قصد و فرصت تکرار همه نکات مورد اشاره در آن یادداشتها نیست و صرفا جنابعالی و سایر بینندگان محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” را به همان مقالات ارجاع میدهیم.

ما اطلاعاتی درباره دیگر کشورها نداریم. اما واقعیت آنست که در کشور ما نمیتوان به صرف مسئولیتهای دیگران ( از جمله اتحادیه صنوف, ادارات کار, موسسه استاندارد و . . . صاحبان برند ) بیخیال دقت و توجه فردی گردید. لذا اغلب مجبوریم در هر انتخاب ( از جمله کفپوش یا نصاب ) و . . . خرید, خود مراقب مالمان باشیم تا بیجهت تضییع نشود ! ؟

گرچه هر کس تنها در کار مشخصی میتواند متخصص گردد, اما در ایران ما مجبوریم نسبتا از هر کار قدری سر رشته داشته باشیم ! ؟

متاسفانه کاری که نمی بایست شده و الان باید بفکر چاره بود. اگر نصاب کفپوش از طریق فروشنده و یا منبع معتبری بشما معرفی شده, پیشنهاد میکنیم پیگیر حق خود باشید. آنها موظف به رفع عیب هستند.

برای اینکار لازم است کفپوش های pvc را با کمترین خسارت, بشکل اصولی و فنی جمع آوری, زیرسازی را کاملا اصلاح و کفپوش ها را مجددا نصب نمود. درباره همه این موارد یادداشتهای جامعی در سایت ” بهفرم کفپوش ” وجود دارد که با جستجوی کلمات کلیدی نظیر ” کفپوش های مستعمل ” , ” زیرسازی کفپوش ” و . . . ” نصب کفپوش ” میتوان یافت.

یکی از محاسن چسب خمیری آنست که تا حدودی اشکالات زیرسازی را برطرف می نماید !

امیدواریم با صبوری و درایت, مشورت با اهل فن و با کمترین هزینه مالی و روحی ایراد کفپوش شما برطرف گردد. به هر حال از قدیم گفته اند جلوی ضرر را هر جا بگیریم, منفعت است !

موفق و پیروز باشید !

برای ارائه یک کار زیبا علاوه بر ابزار, مصالح و . . . دستمزد مناسب, عشق نیز لازم است !

https://www.instagram.com/p/CaLEiHGAGUO/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.