سخنی دیگر درباره جمع آوری کفپوش های مستعمل

مسائل کفپوش pvc
401

سخنی دیگر درباره جمع آوری کفپوش های مستعمل

بیننده محترمی ضمن پی نویس ( کامنت ) یکی از یادداشتهای ” بهفرم کفپوش ” درباره جمع آوری کفپوش های pvc مستعمل, به پرسشگری دیگر در اینمورد راهنمائی مشخص نموده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” نیز مفید باشد, متن پاسخ ایشان و نظر ارسالی ما در بخش دیدگاهها را عینا اینجا نیز باشتراک می گذاریم :


در شلوغی های مواقع بازسازی, بویژه باید مراقب مسائل ایمنی و بهداشت کار بود !

در پاسخ به آنیا نریمان. 

راهکار ساده،استفاده از سشوار صنعتی یا کارتک تیغی

دیدگاه سایت :

با سلام و تشکر از توجه و راهکار جنابعالی,

یک ) مایه کمال خوشحالی و مباهات است که دوستانی چون شما که در زمینه کفپوش های pvc اطلاعات فنی و تجربه دارند, ضمن بازدید مطالب سایت ” بهفرم کفپوش ” نسبت به سوالات دیگر خوانندگان نیز حساس بوده و آنان و ما را راهنمائی می کنند.

یکی از فوائد ارزنده شبکه های اجتماعی, همین دوستی و . . . توجه اجتماعی است که شاید پیشتر و بواسطه الزامات گسترش زندگی شهری و صنعتی, قدری دچار آسیب شده بود.

البته شبکه های اجتماعی کارکردهای گوناگونی دارند و شاید بسیاری تنها بجهت نیاز و علاقمندی های شخصی وقت معینی را در این شبکه ها صرف نمایند. در اینمورد نیز کنجکاوی و قضاوت, البته کار درستی نیست. به هر جهت فرصت ها و علائق انسانها در هر اجتماع بسیار متفاوت و گوناگون می باشد.

در گذشته ها نیز حساسیت های اجتماعی اشخاص شبیه هم نبود. هم در خانواده, فامیل, محله, مدرسه, دانشگاه, محیطهای کار و . . . شهر و کشور, همیشه کسانی وجود داشته اند که تنها برای خود چکش نمی زدند. هرچند برخی ” کنجکاوی “ها نیز خالی از نکات منفی, بیمورد و آزار دهنده نبوده است ! ؟

این سایت مجال پرداختن به جنبه های اجتماعی, فرهنگی و . . . سیاسی مسائل این زمینه مهم دکوراسیون داخلی ساختمان نیست و لذا تنها به همین اکتفا می کنیم که سعدی بزرگ نیز به همگان یادآور گردیده که انسانها همه اعضاء یک پیکرند و نیکوتر آنست که نسبت به مسائل هم بی تفاوت نباشیم !


پیام سعدی خردمند به تمام آیندگان چندان مهم است که سازمان ملل متحد نیز آنرا بر پیشانی خود نهاده است !

دو )  پیشنهادتان شاید قدری  هزینه بر باشد, اما بنظرمان مناسب است. چسب صنعتی نیز نسبت به گرما حساس می باشد و در اثر آن, نرم شده و آماده میگردد هم از کفپوش و بسترِ کار جدا شود.

هر چند در موقع استفاده از سشوارهای صنعتی نیز باید مسائل ایمنی را جدا رعایت کرد تا خدای ناکرده موجب آتش سوزی یا مسمومیت های شیمیائی نگردد. گاهی برای آتش سوزی تنها کافیست شدت گرما به حد لازم برسد !


گاهی برای آتش سوزی حتی به یک شعله هم نیاز نیست !

درباره خطرات آتش سوزی در موقع برچیدن کفپوش های ساختمانی که با چسب صنعتی نصب شده, قبلا بسیار نوشته ایم. اینجا تنها یادآور میشویم که در چنین موارد باید مراقب بود تا اشتنشاق گازهای متصاعد شده در فضاهای بسته, موجب مسمومیت و نظایرهم نگردد.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت, امیدواریم با تداوم ارتباطمان, این فرصت برای ما و بینندگانمان در سایت ” بهفرم کفپوش ” فراهم آید که بیشتر از دانش و تجربیات جنابعالی در زمینه کفپوش های ساختمانی PVC استفاده نمائیم.

از مسائل مهم اجرائی در کارهای فنی, استفاده خلاق از امکانات و ابزارهای موجود است. این موضوع بویژه وقتی بیشتر اهمیت می یابد که در خارج از کارگاه و دسترسی به انواع ماشین آلات نباشد. ویدئو پیوست نمونه چنین خلاقیت را برای برش پارکت چوبی گوشه ها بنمایش می گذارد :

https://www.instagram.com/p/CWE3pWtBUR7/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.