سخنی دیگر درباره تجدید کفپوش های مستعمل pvc

بازسازی
266

سخنی دیگر درباره تجدید کفپوش های مستعمل pvc

در تعطیلات نوروز, بیننده محترمی از طریق بخش دیدگاهها موردی را درباره نصب کفپوش pvc جدید بر روی کفپوش مستعمل قدیمی مطرح نموده است. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر علاقمندان مسائل کفپوش pvc نیز مفید باشد, متن پرسش و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.

پرسش :

سلام وقت بخیر
ما تقریبا ۱۰ سال پیش کفپوش نصب کردیم الان بخاطر زخمی شدن کفپوش میخوایم عوض کنیم . بنظرتون رو همون سطح قبلی بزنیم یا باید حتما کفپوش قبلی اول جدا بشوند …
ممنون میشم پاسخ بدید
سپاس

پاسخ :

با سلام و ضمن تبریک نوروز 1400,

یک ) با گذشت این سالها قطعا نه تنها تاریخ مصرف کفپوش pvc , بلکه چسب کفپوش نیز مدتهاست گذشته و باحتمال زیاد جمع آوری کفپوش pvc هم آسان خواهد بود.


از ویژگیهای هر چسب کفپوش ( صنعتی یا خمیری ) , ازجمله تاریخ مصرف معین است !

ضمنا ظرف این 10 سال احتمالا ” زیرسازی کفپوش ” دچار آسیب های معین شده و شاید ” بستر زیرسازی ” کفپوش نیز نیاز به مرمت داشته باشد. بهتر است بعد جمع آوری کفپوش و نظافت زیرِکار کفپوش, این دو مورد کنترل شود.

دو ) حتی اگر در صورت ظاهر نیز عیب و ایرادی مشاهده نمیکنید, نه تنها نصب دو کفپوش pvc بر رویهم اصلا صحیح نیست, بلکه لازم است زیرسازی و بستر آن نیز حتما مورد بازبینی و کنترل قرار گیرد.

درباره مجموعه مطالب مرتبط با جمع آوری کفپوش مستعمل, نظافت, زیرسازی, کنترل بستر کار و زیرسازی کفپوش یادداشتهای متعددی در سایت ” بهفرم کفپوش ” وجود دارد که از طریق بخش ” جستجو ” در سایت ” بهفرم کفپوش ” به آسانی قابل دسترسی و مطالعه است.

پیشنهاد میکنیم قبل از هرگونه اقدام عملی, این یادداشتها را مطالعه فرمائید و بدون تمهیدات لازم ( از جمله بودجه و زمان کافی ) دست بکار خرید و تعویض کفپوش pvc جدید نشوید.


قبل از هرگونه اقدام برای بازسازی, بهتر است روی مقدمات لازم ( بودجه, فرصت و غیره ) باندازه کافی مطالعه شود !

پیشاپیش کفپوش pvc نو مبارک و موفق باشید.

یکی از مهمترین مراحل نصب انواع کفپوش های ساختمانی ( بویژه در کنج ها و فسمتهائی که نیاز به برش خاص و دقیق دارند ) , مرحله ” واگیری ” است. ویدئو پیوست نصب قسمتهای ” دستگیر ” یک پارکت چوبی را بعد واگیری به نمایش می گذارد :

https://www.instagram.com/p/CMvGd-ljXoE/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.