درباره امکان ارسال و درج مطالب به سایت ” بهفرم کفپوش “

دکوراسیون هر فضای ساختمان
282

درباره امکان ارسال و درج مطالب به سایت ” بهفرم کفپوش “

یکی از بینندگان محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” از طریق بخش دیدگاهها در مورد امکان نشر مطالب ارسالی سوال کرده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر علاقمندان به مباحث دکوراسیون نیز مفید باشد, متن پرسش و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.


همانگونه که جلوه گل در باغ بیشتر است, دلپذیری و زیبائی دکوراسیون نیز در همنشینی و تناسب آنهاست !

پرسش :

من کاملا وبلاگ شما را دوست دارم و تقریباً تمام پست های شما را دقیقاً همان چیزی می بینم که به دنبال آن هستم.

آیا به نویسندگان مهمان پیشنهاد می دهید که در پرونده شما محتوا بنویسند؟

من از ایجاد پست یا توضیح بیشتر بد نیستم

در مورد بسیاری از موضوعاتی که در اینجا درباره آنها می نویسید.

پاسخ :

با سلام و تشکر از لطف و توجه شما,

چنانچه میدانید این سایت به مباحث کفپوش های ساختمانی اختصاص دارد که از شاخه های دکوراسیون داخلی ساختمان بشمار میرود. اگر در این ارتباط یادداشتی مورد نظرتان باشد, با کمال میل آماده ایم که آنرا با نام خودتان در سایت ” بهفرم کفپوش ” منتشر نمائیم. در بخش معرفی سایت به سرفصل مباحث مرتبط با کفپوش های ساختمانی اشاره شده است.

آماده سازی بستر کار, زیرسازی, نصب, نظافت و نگهداری و تعمیرات انواع کفپوش ساختمانی, از جمله این مباحث می باشند. لطفا از ارسال یادداشتهای غیرمرتبط با مباحث سایت, جدا خودداری فرمائید. برای ارسال مطالب, بهتر است از ایمیل ” بهفرم کفپوش ” استفاده کنید که امکانات پیوست تصاویر و غیره نیز در آن مناسبتر می باشد.

مطالب ارسالی صرفا باید به زبان فارسی نوشته شوند. ما بجز مباحث فنی و اقتصاد کفپوش های ساختمانی, به ادبیات مطالب سایت نیز بسیار اهمیت میدهیم. لذا نویسندگان محترم قبلا اجازه خواهند داد که بتوانیم متن های ارسالی را از نظر ادبی و دستور زبان فارسی ویرایش و سپس منتشر کنیم.


تاکید ” بهفرم کفپوش ” بر فارسی نویسی, بواسطه اهمیتی است که برای درک متقابل نزدیک مسائل هم میهنمان در اقصی نقاط ایران و جهان است.

یادداشتهای ارسال شده باید فاقد جنبه تبلیغاتی باشند. بهمین جهت از درج لینک های مرتبط با یادداشتها, تصاویر و غیره معذوریم. برای تبلیغات در سایت ” بهفرم کفپوش ” شرایط و قراردادهای معین وجود دارد که در مورد آن میتوان جداگانه مذاکره و توافق کرد.

لابد بینندگان سایت بهفرم کفپوش ” توجه دارند که مطالبی که در اینجا باشتراک گذاشته میشود, تنها به نگاه خاص ما به مباحث گوناگون کفپوش های ساختمانی ( از جمله انواع کفپوش pvc و پارکت و لمینیت ) اختصاص داشته و حاصل مطالعه, تجربه و تفکر خود ماست.

لذا لطف کرده و از ارسال هرگونه رونوشت ( copy ) یادداشتهای همکاران و مطالب منتشره در دیگر رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی امتناع فرمائید.


رواج رونویسی ( Copy ) نوشته های دیگران, بزعم ما تا حدی با فرهنگ کار و تلاش که عموما منبع اصلی پیشرفت و ترقی جوامع بشمار می رود, ناهمخوان می باشد.

موفق پایدار باشید.

اگرچه زیبائی جهان بویژه در تنوع و رنگارنگی آنست, اما ارزشهای جهانی نیز وجود دارد که مثل ” صلح ” و ” دوستی ” اختصاص به این یا آن قوم و فرهنگ جداگانه ندارد. در ویدئو پیوست ” آندره ریوو ” سرودی از عشق را ساز میکند که به سخن حافظ بزرگ از آن خوشتر صدائی در جهان نیست !

https://www.instagram.com/p/CLRLj5Nq-uR/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.