مسئولیت هر کس در برابر مشکلات نصب کفپوش کدام است ؟

جمع آوری لمینیت
207

مسئولیت هر کس در برابر مشکلات نصب کفپوش کدام است ؟

ما در ” بهفرم کفپوش ” پیشتر نیز به این موضوع پرداخته ایم که خریدار, فروشنده, نصاب و . . . صاحب برند, هر یک در مواقع بروز مشکل چقدر مسئولیت دارند.

درهمین ارتباط بیننده گرامی از طریق بخش دیدگاههای سایت ” بهفرم کفپوش ” موردی را درباره درز بین تایلهای کفپوش بعد نصب مطرح نموده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر دوستان نیز مفید باشد, متن پرسش و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.

برای جا زدن مناسب کلیک ها, استفاده از ابزارهای مناسب نیز ضروری است !

پرسش :

سلام
وقتتون بخیر


یک نصاب بی تجربه برای ما کفپوش پی وی سو تصب کرد.الان درز بین پارکت ها معلومه و در حد یک یا دو میلیمتر بازه باید برای پوشوندن درزا چیکار کنیم؟

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,

اولا ما منظور شما از ” کفپوش ” را متوجه نمی شویم. اما بنظر میرسد مقصودتان نه ” کفپوش pvc ” بلکه کفپوش لمینیت است که اصطلاحا بدان هم پارکت میگویند.

در هر حال برای آنکه بتوانیم بصورت مشخص و دقیق تر راهنمائی کنیم, لازم است توضیح روشن تری درباره نوع کفپوش بفرمائید. ضمنا تصاویر مناسب و واضح از قسمتهای مشکل دار نیز میتواند بما کمک کند تا بهتر متوجه صورت مساله شویم.

دو ) یکی از محاسن کفپوش لمینیت آنست که جمع آوری آن به آسانی میسر می باشد. بهمین جهت درز بین تایلهای پارکت را به آسانی میتوان برطرف کرد و نیازی به پوشش درز با مصالح دیگر نیست. درز بین تایلهای لمینیت میتواند به جنس آن ( از جمله کیفیت زبانه و شیارهای لمینیت ), زیرسازی, فوم یا . . . نصب مربوط باشد.

کیفیت و اجرای فوم زیرِکار لمینیت نیز در مواردی ممکن است باعث ایجاد درز طولی یا عرضی تایلها, بعد نصب گردد !

لذا نخستین پیشنهاد ما در ” بهفرم کفپوش ” آنست که با فروشنده ای که نصاب را بشما معرفی نموده تماس بگیرید تا در صورتی که مشکل از زیرسازی یا . . . نصب باشد, نصاب دیگری خدمتتان بفرستند.

اما اگر ایراد از جنس کفپوش لمینیت است, هم فروشنده و نیز صاحب برند باید پاسخگو باشند. یکی از دلائل اصرار ما برای تهیه کالاهای تزئیناتی از فروشگاههای معتبر آنست که از جمله تنها کفپوش هائی را خریداری نمائید که گواهی استاندارد داشته و . . . دارای بیمه نامه معتبر باشند.

در موقع انتخاب, خرید یا تحویل لمینیت, به علائم استاندارد روی جعبه ها دقت کنیم !

سه ) تا زمان ارسال اطلاعات و تصاویر تکمیلی, میتوانید با جستجوی عبارت ” درز کفپوش ” در سایت, یادداشت های متعدد در این باره را بیابید که هم مربوط به انواع کفپوش pvc و نیز دیگر کفپوش ها ( از جمله کفپوش لمینیت ) می باشد. اما توصیه جدی امان آنست که تا قبل از مشورت با فروشنده, خودتان جداگانه در اینمورد اقدام نفرمائید.

با آرزوی موفقیت و تبریک مجدد سال نو, منتظر توضیحات تکمیلی اتان هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.