بازهم درباره نحوه جمع آوری اصولی لمینیت های مستعمل

993

بازهم درباره نحوه جمع آوری اصولی لمینیت های مستعمل

بیننده محترمی سوالی درباره نحوه جمع آوری اصولی پارکت لمینیت موجود داشته اند که متاسفانه بجای بخش ” پارکت لمینیت” پرسش خود را در قسمت ” کفپوش pvc ” مطرح نموده اند.

با توجه به گرانی قابل توجه اخیر انواع کفپوشpvc و پارکت لمینیت دربازار, مسلما استفاده مجدد از کفپوش pvc و پارکت های لمینیت سالم و قابل استفاده مجدد مستعمل از اهمیت دوچندان برخوردار است. لذا متن کامل این پرسش و پاسخ را جهت اطلاع سایر بینندگان محترم ” بهفرم کفپوش ” اینجا به اشتراک می گذاریم.


در شرایط گرانی و محدودیت درآمد, استفاده حداکثر از کفپوش های سالم مستعمل اهمیت بیش از پیش یافته است !

پرسش :

سلام
منزل ما قبلا پارکت شده الان نقشه قسمتهایی از خونه را عوض می کنیم این مستلزم جدا کردن پارکت هست تا خشدار نشود آیا میشه دوباره همون پارکتها رو نصب کرد؟
اگر امکانش هست از همکاری شما ممنون می شویم

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,

اگر به بخش ” روشهای نصب لمینیت ” در سایت مراجعه فرمائید, در این مورد اطلاعات لازم را خواهید یافت. اما بطور خلاصه باید عرض کنیم که روش برچیدن پارکت لمینیت , درست برعکس روش نصب و باید از جمع آوری قرنیز دور کار شروع شود.

بعد از این مرحله, میتوانید تایل های پارکت لمینیت را با حوصله و دقت یک به یک از اتصال خارج کرده و بعد از پارتیشن بندی جدید, تایل های سالم ( هم برش خورده و نخورده را ) پارکت لمینیت را مجددا استفاده نمائید.

توصیه ما آنست که فوم زیرکار را تعویض نموده و فوم قبلی را مجددا استفاده ننمائید. هرچه در جمع آوری قرنیز یا تایلهای پارکت لمینیت از ابزارهای مناسب ( مثل مُغار ) و بدرستی استفاده شود, مقدار بیشتری از قرنیز و پارکت لمینیت بازیافت شده قابل استفاده مجدد است.

پیشنهاد دیگر ما آنست که در جمع آوری قرنیز و پارکت لمینیت , بجای نصاب های محترم این صنف, از استادکاران نجار استفاده شود.

موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.