سخنی درباره نحوه استفاده از اطلاعات عمومی سایت ها

اطلاعات عمومی بما کمک میکند که برای حل هر مشکل از کجا شروع کنیم؟
955

سخنی درباره نحوه استفاده از اطلاعات عمومی سایت ها

این مطلب اگرچه جنبه عمومی دارد, اما توجه ویژه ما به کسانی است که به کسب و کار در رشته ” دکوراسیون داخلی ساختمان “ مشغول هستند. از جمله این گروهها, دفاتر معماری داخلی ساختمان, فروشگاههای تزئینات داخلی ساختمان و صنف محترم نصاب می باشند که از جمله به نصب انواع کفپوش های ساختمانی ( از جمله انواع کفپوش های pvc , پارکت چوبی و لمینیت ) اشتغال دارند.

این مطلب از مجموعه یادداشتهائی است که ما با هدف ارتقاء نگاه مدیریتی دست اندرکاران این صنف منتشر می نمائیم. در روزگاری که کار تیمی اهمیت روزافزونی یافته است و خیلی از کارها ( مثل نصب انواع کفپوش pvc ) که در گذشته جنبه فردی داشتند, بتدریج به مجموعه کارهای جمعی بدل شده اند, اینگونه مطالب آموزشی به اموری بدل شده اند که بقول معروف ” از نان شب واجب ترند “. آنچه در کار تیمی بویژه اهمیت دارد آنست که این کار بدون آموزش و بازآموزی مداوم, دیگر نمیتوانند آینده آنچنانی داشته باشد.

در مدت فعالیت سایت ” فنی و تخصصی بهفرم کفپوش “, با توجه به حجم و نوعی برخی سوالات  بنظر میرسد لازم است درباره نحوه استفاده از اطلاعات عمومی حاصل از مطالعه سایت های فنی و علمی قدری بیشتر تامل نمائیم.

در یادداشت مقدمه سایت اشاره شد که هدف ما آشنائی بیشتر و عمیق تر بینندگان با مسائل فنی مرتبط با انواع کفپوش ها ( از جمله اصول فنی نصب و زیرسازی ) است. همانجا اشاره شد که الگو و ایده نخستین سایت, تجربه بسیار موفق ارتقاء سطح دانش عمومی از طریق آموزش عمومی مسائل پزشکی, آشپزی, اداره خانواده و فرزندان و . . . رسانه های جمعی ( بویژه رادیو و تلویزیون ) بوده است.

اطلاعات عمومی بما کمک میکند که برای حل هر مشکل از کجا شروع کنیم؟

همانطور که هیچ داروئی بدون عوارض نیست, در هر ایده و ابتکار نیز خیر و شر ( به نسبتهای مختلف ) همسایه هم اند. همانگونه که اطلاعات عمومی درباره بیماری ها و . . . مراجعه به پزشک را منتفی نمی کند, برای هر نوع نصب یا زیرسازی انواع کفپوش ( از جمله کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) نیز باید کار را به استادکاران مربوطه ارجاع داد. نقش اطلاعات عمومی در این مورد تنها در حد اطمینان و کنترل بیشتر است.

در این میان آنان که دانش یا تجربه کارهای فنی دارند, میتوانند با کمک راهنمائی های سایت برخی خرده کاری ها را خود رفع و رجوع نمایند تا در چنین موارد جزئی نیازی به هماهنگی یا هزینه نصاب یا بنای حرفه ای نباشد. اما طبیعت کار فنی در احجام بزرگتر بگونه ای است که نه تنها باید از متخصصین با تجربه استفاده کرد, بلکه هر بنا یا نصاب ماهر تنها باید متولی اجرای آن بخش از کار باشند که دانش و تجربه اش را دارند.

اطلاعات عمومی بما کمک میکند تا انرژی امان را در همان مسیری بگذاریم که به نتیجه میرسد.

در پایان باید تشکر ویژه ای از بینندگان سایت داشته باشیم که با اعتماد خود و از طریق در میان گذاشتن سوالات و مشکلات در این مورد, سایت خودشان را روز به روز پر بارتر نموده اند.

یکی از کفپوش های در فضای عمومی, آسفالت خیابان و جاده هاست. آسفالت نیز مثل هر مصالح دیگر تاریخ مصرف معینی دارد که از جمله به نحوه استفاده و شرایط آب و هوائی هر منطقه مربوط میشود.

گاهی بنا به دلائلی ( از جمله مسائل صرفه جوئی اقتصادی یا عدم فرصت یا موقعیت کافی برای تعویض کامل رویه آسفالت ) تنها راه جلوگیری از آسیب های مالی و جانی ناشی از آسیب های سطح آسفالت, روش های ترمیمی است. ویدئو پیوست نمونه جالبی از این روش را به نمایش میگذارد.

https://www.instagram.com/p/BxO2EDiBjVk/
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.