یادآوری برخی نکات مهم درباره جمع آوری کفپوش های مستعمل PVC

استفاده از کارشناس
165

یادآوری برخی نکات مهم درباره جمع آوری کفپوش های مستعمل PVC

بیننده گرامی از طریق بخش دیدگاهها موردی را درباره جمع آوری کفپوش های PVC مستعمل محیط کارشان مطرح نموده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر بینندگان محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” نیز جالب و مفید باشد, عین پرسش ایشان و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.

از جمله روشهای جداسازی کفپوش از زیرسازی, استفاده از مُغار و چکش است !

پرسش :

سلام من می‌خواهم کفپوش pvc رو جمع آوری کنم مکان اداری هست و متراژ ۳۰۰ متر و روی موزائیک اجرا شده است بهترین روش برداشتن چیه ؟؟ با حرارت فر ایزوگام باید جدا بشه یا کارتک ؟؟

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما به این سایت فنی- تخصصی کفپوش,

ما پیشتر درباره جمع آوری انواع کفپوش PVC مطالب متعددی در سایت منتشر نموده ایم که در این زمینه اطلاعات بسیاری در اختیار علاقمندان میگذارد. مجموعه این یادداشتها را از طریق جستجوی ” کفپوش مستعمل” در سایت ” بهفرم کفپوش ” میتوانید بیابید و مطالعه فرمائید.

در این یادداشتهای ” بهفرم کفپوش ” بویژه به این نکته اشاره شده که مهمترین کار در هر زمینه, رعایت اصول ایمنی است. لذا استفاده از مشعل گاز در محیط های بسته میتواند بسیار خطرناک باشد.

در ضمن این مقالات در می یابیم که چگونه و در چه مواردی میتوان کفپوش های PVC مستعمل را بدون کمترین آسیب برچید تا در صورت لزوم مجددا و در مکانی دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در آنجا توضیحات داده ایم برای برچیدن کفپوش های مستعمل روشهای گوناگونی وجود دارد که ینا به نوع چسب مصرفی استفاده شده ( خمیری یا صنعتی ) , عمر کفپوش و . . . زمان نصب کفپوش, میتواند روشهای گوانگونی داشته باشد.

برای پاکسازی بستر کار از بقایای کفپوش مستعمل, گاهی میتوان از انواع کاردک استفاده نمود !

نکته دیگری که شاید اینجا بتوان اضافه کرد اینست که در جمع آوری کفپوش های مستعمل بویژه باید کوشید که زیرسازی بهیچوجه صدمه نبیند. چرا که معمولا اصلاح زیرسازی گذشته از هزینه, زمان زیادی نیز از مصرف کننده میگیرد.

در پایان پیشنهاد  میکنیم قبل از هر اقدام عملی ( خواه خرید یا برچیدن کفپوش های مستعمل ) نخست به این یادداشتها مراجعه فرموده و سپس با اطلاعات کافی دست بکار شوید. تجربه نشان میدهد که اگر کارها را قدری با تانی و دیرتر, اما با دانش بیشتر آغاز نمائیم, در نهایت نه تنها از نظر صرفه اقتصادی, بلکه از نظر زمان نیز بسیار پیش خواهیم افتاد !

برای برچیدن کفپوش های مستعمل هم بهتر آنست که کار را به کاردان بسپاریم !

سایت ” بهفرم کفپوش ” برایتان سلامتی و موفقیت آرزو می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.