نکاتی دیگر درباره استفاده مجدد از کفپوش های مستعمل

کفپوش pvc بجهت ارتباط مستقیم به کف, تمام ناهمواری احتمالی زیرکار را برجسته تر می نماید.
2,021

نکاتی دیگر درباره استفاده مجدد از کفپوش های مستعمل

بیننده محترمی از طریق بخش ” دیدگاهها “ی سایت موردی را مطرح نموده اند. از آنجا که این سوال بارها بشکل تلفنی نیز مطرح شده, جهت اطلاع دیگر بینندگان سایت عین پرسش و پاسخ پیوست است.

کفپوش pvc بجهت ارتباط مستقیم به کف, تمام ناهمواری احتمالی زیرکار را برجسته تر می نماید.

پرسش :

با سلام و خسته نباشید
در مورد کفپوش سوالی داشتم. ما خونه مون رو کفپوش کردیم حدودا ۲ سال پیش و الان برای نصب پکیج و لوله کشی آن نیاز به کندن بخشهایی از کف خونه هست. می خواستم بپرسم آیا می شه کفپوش های همون قسمتهارو برداشت، تمیز کرد و بعد از لوله گذاری و زیرسازی مجددا نصب کرد؟ کفپوش ها سالم هستند و مشکلی ندارند.
خیلی ممنون می شم راهنمایی کنید و اگر نکات خاصی هست که باید بهش توجه بشه بفرمایید

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر,

در سوال شما روشن نیست که منظور کفپوشpvc یا پارکت لمینت است. اما اگر مقصود استفاده مجدد از کفپوشpvc قدیمی باشد, چنانچه سطح بازسازی شده قابل توجه است پیشنهاد میکنیم به فکر تعویض کل کفپوش باشید.

گذشت 2 سال از عمر کفپوشpvc زمان قابل توجهی است. با توجه به قیمت مناسب کفپوش پی وی سی, هزینه نظافت کامل پشت کار کفپوشpvc مستعمل, حداقل هزینه نصب ( آنهم برای کفپوشی که احتمالا بزودی نیاز به تعویض خواهد داشت ) و نیز مشکلات فنی همسطح کردن زیرکار قسمت بازسازی شده و سطح کفپوشپی وی سی قبلی پیشنهاد می کنیم تا تامین بودجه تعویض کامل کفپوشpvc, به شکلی مورد را رفع و رجوع کرده و در اولین فرصت نسبت به تعویض کامل کفپوش پی وی سی اقدام نمائید.

فعلا میتوانید با تمیز کردن کامل چسب پشت کار کفپوش های pvc  جمع آوری شده, با استفاده از نکاتی که در بخش ” انواع نصب کفپوشpvc “ در سایت آمده, با کمترین هزینه خودتان کفپوش های جمع آوری شده را مجدد نصب نمائید.

اما اگر به هر دلیل علاقمند استفاده مجدد از کفپوشpvc قدیمی هستید, در بخش ” روش های نصب کفپوشpvc ” توضیحات کاملی در این همین مورد ( بویژه نحوه نظافت کامل چسب قبلی از پشت کار کفپوش های مستعمل ) وجود دارد. از آنجا که همسطح بودن کفپوش ها اهمیت بسیار دارد, پیشنهاد میکنیم برای تراز زیرسازی قسمت بازسازی حتما از یک بنای مجرب استفاده نمائید.

موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.