برخی نکات کلی درباره مسائل سایت بهفرم کفپوش – 1

هماهنگی در دکوراسیون
270

برخی نکات کلی درباره مسائل سایت بهفرم کفپوش – 1

جایگاه و نقش تصاویر در انتقال مفاهیم فنی و تخصصی

در ضمن پرسشهای بینندگان محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” به مواردی بر می خوریم که قدری جنبه کلی تر دارند. این سایت اگرچه اختصاص به مباحث مختلف انواع کفپوش ساختمانی دارد, اما ضمنا قدری میکوشیم تا با نگاهی نو و متفاوت به مسائل نظری نیز بپردازیم که با مبانی این شاخه مهم دکوراسیون داخلی ساختمان مرتبط است.


رابطه اجزاء جامعه و هر علم یا تخصص, الزاما و همیشه شبیه تاثیر مستقیم هر کدام بر دیگری یا کل بر جزء نیست !

از جمله این موارد, جایگاه تصویر یا ویدئو در انتقال مفاهیم تخصصی می باشد.

هیچ رسانه جدی بدون جلب مخاطبان هر چه بیشتر, نمیتواند به حیات خود ادامه دهد. اما هر رسانه نیز جامعه هدف معینی دارد. هدف ما از راه اندازی سایت ” بهفرم کفپوش “همچنانکه در معرفی آن آمده, در درجه اول بسط و تعمیق آگاهی عمومی در زمینه مسائل کفپوش های ساختمانی است.


هدف اصلی ما از راه اندازی این سایت, بسط اطلاعات و آگاهی عمومی در زمینه مسائل گوناگون انواع کفپوش ساختمانی است !

مسلما هر سایت در انتخاب میزان, کیفیت و نوع جلوه های بصری, دیدگاه خاصی دارد. مبنی و روش ” بهفرم کفپوش ” در این مورد آنست که تصاویر و ویدئو ها را تنها وسیله و ابزاری میدانیم تا با کمک آنها بتوان مفاهیم هر یادداشت را بشکلی واضح تر در اختیار بینندگان سایت قرار داد.

قبل از ادامه مطلب باید از حسن ظن دوستانی تشکر کنیم که نسبت به نگاه ما به مسائل نظری کفپوش های ساختمانی اظهار لطف میکنند. بدیهی است که وجود عکس در خلال یک متن تخصصی, آنرا جذاب تر میکند. ضمنا تصاویر همراه توضیحات مناسب که بجا هم انتخاب شده باشند, مسائل را ملموس تر نموده و به درک مطالب کمک میکنند.


گاهی یک تصویر, باندازه چندین صفحه مطلب حرف برای گفتن دارد !

اما تمرکز ما در این سایت ” بهفرم کفپوش ” بیشتر بر ارتقاء آگاهی عمومی در زمینه مباحث مورد نظر است. لذا تلاشمان آنست که تصاویر و ویدئوها, اصل مطالب را تحت الاشعاع قرار ندهند.

عکس ها هرچند ابزار مناسبی برای انتقال مفاهیم بشمار می روند, اما هرگز نمیتوانند جای شرح و توضیحاتی را بدهند که لازمه هر متن تخصصی است. بهمین جهت اینستاگرام را صرفا محملی برای آشنائی و معرفی گسترده تر سایت ” بهفرم کفپوش ” میدانیم.

در قسمت بعد به این موضوع خواهیم پرداخت که تا چه حد میتوان به مطالبی پرداخت که گرچه مورد علاقه بینندگان ” بهفرم کفپوش ” است, اما خارج از محدوده فنی- تخصصی و آموزشی است که معرف و مد نظر ما می باشد.

با آرزوی سلامتی و حال خوب برای همگی, امیدواریم مشکل ” کرونا ” هرچه زودتر از جان و اقتصاد تمام مردم جهان و ایران رخت بر بندد !

یکی از روشهای نصب سرامیک کف, استفاده از چسب خمیری است. ویدئو پیوست ابزار ابتکاری و ساده ای را بنمایش میگذارد که ضمن سرعت مناسب, میتواند برای این منظور ملات را بصورت کاملا یکدست پخش کند :

https://www.instagram.com/p/CNfx-I8DKYu/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.