روز پدر مبارک !

تبریک
168

روز پدر مبارک !

سالروز تولد حضرت علی را در ایران, روز پدر نام گذاشته اند. اینگونه مرزبندی و جدائی طلبی ها منحصر به کشور ما و این نظام نیست. پیام تبریک ما در ” بهفرم کفپوش ” هم موقعیت مناسبی برای چند و چون درباره مصلحت و تناسب تداخل مقولات دینی, اجتماعی, فرهنگی و . . . سیاسی با هم نیست.

روز پدر مبارک !

مناسبت هائی همچون روز ” پدر ” ( و مادر ), یادآور زحمات و آمال نیکی است که هر نسل برای فرزندان خود داشته است. این تلاش و آرزوی صدها هزار ساله, بازهم ادامه خواهد یافت و امید و یقین که نسلهای آینده, جهانی بمراتب بهتر برای فرزندان خویش بجای خواهند گذاشت !

همه کارآفرینان ( از جمله در زمینه های مختلف کفپوش های ساختمانی ) خواه مجرد یا متاهل, پیر یا جوان و . . . زن یا مرد نیز جملگی در واقع پدر مجموعه ای هستند که بنیاد گذاشته و با تلاش فراوان اداره میکنند.

با یاد پدر که از جمله این کارآفرینان بود و سالهاست دستش از دنیا کوتاه شده, روز پدر را خدمت همه پدرها و مادران بیننده ” بهفرم کفپوش ” تبریک میگویم, برایشان سلامتی مدام آرزو میکنم و امیدوارم انشاالله سایه اشان همیشه بر سر خانواده های محترم مستدام باشد !

                             ( 26 بهمن 1400 )

باد شدیدی برخاسته, باران بیداد میکند و گوئی جهان را قراری نیست. اما صبح می دمد, خورشید سر می زند و پرنده ها باز, چهچهه آغاز میکنند. زنی مردش را می بوسد و بچه ها بی خبر از آنچه دیشب بر پدر گذشته, سرخوش و شادمان بیرون می زنند. روز پدر بر همگان مبارک !

https://www.instagram.com/p/CaByyxIDzid/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.