سخنی دیگر درباره اهمیت اطلاعات لازم برای خرید مناسب انواع کفپوش

498

سخنی دیگر درباره اهمیت اطلاعات لازم برای خرید مناسب انواع کفپوش

بیننده محترمی ضمن ایمیل و از طریق بخش دیدگاههای سایت ” بهفرم کفپوش “, موردی را درباره خرید و زیرسازی کفپوشpvc و پارکت چوبی یا لمینیت مطرح کرده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر دوستان مفید باشد, متن پرسش و پاسخ را بشرح زیر باشتراک میگذاریم.


گاهی بهتر است بجای صرف وقت زیاد روی ” قیمت “, زمان بیشتری برای مطالعه و انتخابی بهینه کرد !

پرسش :

با سلام
جهت زیر سازی و خرید محصول احتیاج به مشاوره دارم
لطفا با بنده با روشی که صلاح میدونید ارتباط بگیرید
شماره : xxx

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,

ایمیل شما را دیروز پاسخ دادیم. متاسفانه سوال برایمان روشن نبود و فکر کردیم شاید منظور شما استفاده از خدمات ما برای پخش کفپوشpvc یا پارکت چوبی و لمینیت خاصی است. اما در ارتباط با فرمایش شما, پیشنهاد میکنیم وقت بگذارید و برخی از یادداشتهای مرتبط با ” خرید “, ” مشخصات کفپوش pvc ” , ” مشخصات پارکت چوبی و لمینیت ” و نصب و زیرسازی کفپوش pvc و پارکت چوبی و لمینیت در سایت ” بهفرم کفپوش ” را مطالعه نمائید. تعداد زیادی مطلب در این موارد در سایت وجود دارد که از طریق بخش ” جستجو ” ی سایت براحتی در دسترس شماست.

یکی از مهمترین دلائل راه اندازی این سایت فنی – تخصصی, اتفاقا همین نکته بوده است که مصرف کنندگان گرامی انواع کفپوش ( از جمله انواع کفپوشpvc و پارکت چوبی یا لمینیت ) سر فرصت بتوانند با مطالعه و اطلاعات کافی اقدام به مناسبترین انتخاب ممکن بنمایند.


حد امکان رد و بدل کردن اطلاعات ضمن ارتباط تلفنی براستی چقدر است ؟

سخن بر سر آن نیست که فروشندگان محترم صنف دکوراسیون داخلی ساختمان, خدای ناکرده فاقد دانش و آگاهی لازم برای راهنمائی مشتریان خویش اند. طبیعت کار هر فروشگاه یا دفتر طراحی دکوراسیون داخلی همین است که معمولا در گرماگرم کار, فرصت کافی برای شنیدن سخنان یا راهنمائی مشتری های متعدد وجود ندارد.

این مشکل بویژه در ارتباط تلفنی پیچیده تر هم میشود. در ارتباط حضوری با مشتری, طرفین بخوبی در جریان سرشلوغی یکدیگر هستند, اما در ارتباط تلفنی فرصت و امکان چنین اطلاع رسانی تقریبا فراهم نیست و بهمین جهت معمولا سوء تفاهمات بیشتری هم بهمین جهت پیش می آید.

یکی از دلائل بوجود آمدن و استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی همین مشکلات هماهنگی ضمن ارتباطات مستقیم تلفنی طرفین در زمانی مشخص بوده است.

به هر جهت اگر با وجود اطلاعات موجود در سایت, اگر بازهم مورد خاصی بنظرتان رسید حتما خواهش داریم که با در میان گذاشتن آن با ما, به غنای اطلاعات موجود در سایت خودتان یاری رسانید. یکی از مزیتهای سایت ” بهفرم کفپوش ” پاسخگوئی نسبتا آنلاین به کلیه سوالاتی است که از طریق روشهای گوناگون تماس با ما مطرح میگردد.

برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.