ره برخی مقدمات راه اندازی کسب و کار در صنف دکوراسیون داخلی ساختمان

404

ره برخی مقدمات راه اندازی کسب و کار در صنف دکوراسیون داخلی ساختمان

برای موفقیت در هر کسب و کار( از جمله در هر صنف دکوراسیون داخلی ساختمان, مقدمات ), بجز دانش, پشتکار و استعداد, تدارکات بسیاری ( از جمله سرمایه اولیه ) لازم است. ما در این یادداشت تنها بر دو تا از این مقدمات, یعنی ” سرمایه اولیه ” و ” پشتکار ” تمرکز داریم.


ارزش ” کار ” در یک جامعه, به حرمت سالمندان آن اجتماع است !

در همین چارچوب سایت ” بهفرم کفپوش ” موردی را باشتراک بینندگان محترم میگذارد که شاید بتواند برای جوانانی که میخواهند دست بکار تولید, فروش یا واردات ( مثلا انواع کفپوش pvc یا پارکت چوبی و لمینیت ) شوند, مفید واقع گردد.

در شرایطی که بخش بزرگی از نسل امروز بدون حمایت نسبتا جدی بزرگترها و فامیل, شاید نتوانند کسب و کار مناسبی ( از جمله در صنف دکوراسیون داخلی ساختمان ) برای خود دست و پا کنند, معرفی ” بموقع ” کارآفرینانی که با سرمایه ای محدود و از یک واحد تولیدی کوچک یا متوسط شروع کرده و امروز در رشته خود سرآمدند, بویژه اهمیت دارد.

از ویژگیهای این گروه از کارآفرینان, سختکوشی اعجاب آور و نگاه بلند مدت قابل تحسین است. در گذشته رسم معمول آن بود که زمانی از یک هنرمند بزرگ, نویسنده و شاعری توانا, انسانی نیکوکار و . . . کارآفرینی صاحب نام, سخن بمیان می آمد که یا کار از کار گذشته و یا آن هنرمند و . . . کارآفرین, آخرین سالهای حیاتشان را طی میکردند.

پدیده مبارک ” جشنواره امین الضرب ” نوید آنست که انشاالله یاد این بزرگان میهن بموقع و در زمانی بزرگ داشته شود که آنان هنوز نقش برجسته ای در توسعه اقتصادی, اجتماعی, سیاسی و . . . فرهنگی کشور بازی میکنند.

به امید گسترش فرهنگ ” پاسداشت بموقع سرمایه های کشور ” و با سپاس از یک دوست, به اتفاق به تماشای دو نمونه از برگزیدگان ” چهارمین دوره امین الضرب ” در دی ماه 98 می نشینیم که اختصاص به زحمات پایه گذاران ” نان سحر ” و ” لبنیات دامداران ” دارد.

علاقمندان به مباحث فروش و مدیریت میتوانند مطالب و ویدئوهای آموزشی بیشتری در این زمینه را در بخش ” مسائل عمومی در زمینه های فروش, مدیریت و . . اخبار ” سایت ” دکوراسیون بهفرم ” یافته و مطالعه نمایند.

https://www.instagram.com/p/B75o4qahOeF/
https://www.instagram.com/p/B7521oyBk4j/
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.