قلق های نصب لمینیت

مناسبترین زیرکار برای نصب کفپوش pvc , سطوح تثبیت شده است.
1,518

قلق های نصب کفپوش لمینیت

هم اکنون در بازار ایران, انواع کفپوش لمینیت با کیفیت و قیمتهای گوناگون وجود دارد. کسانی که اقدام به خرید مینمایند, معمولا اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی و کیفیت نصب کفپوش لمینیت نداشته و با مسائل و مشکلات احتمالی, مدتها بعد از نصب و استفاده آشنا میشوند.

یکی از این مشکلات به صدا افتادن کفپوش لمینیت است. این مورد معمولا مدتی بعد از استفاده و تردد پیش می آید و بویژه در مواقع سکوت و زمان استراحت اهالی بسیار آزاردهنده است. یکی از دلائل قِژ قِژ کفپوش لمینیت در موقع تردد, مربوط به جفت نبودن دقیق زبانه ( کلیک ) و شیار است. در اینموارد اصطلاحا گفته میشود که کلیک و شیار, با هم خوب fit نیستند.

از دلائل دیگر به صدا افتادن کفپوش لمینیت, عدم دقت کافی در اجرای زیرسازی و انتخاب فوم با کیفیت پائین میتواند باشد. در این مورد در بخش ” زیرسازی کفپوش لمینیت” توضیحات کافی داده شده است.

اما نصب کفپوش لمینیت نیز در این زمینه بسیار مهم است. نصب هر کفپوش لمینیت تابع یک سری اصول عامِ مشترک و نیز راهکارهای خاص هر کفپوش لمینیت است که اصطلاحا به آن ” قِلِق ” نصب آن کفپوش لمینیت گفته میشود.

با آرزوی سلامتی برای نصاب های زحمتکش, نکته مهمی که جهت اطلاع ایشان باید گفت, قلقِ نصب هر برند متفاوت کفپوش لمینیت است. اصولا در مسائل فنی گفته میشود که :

  • ” کار نشد, ندارد ! “

 

برای نصاب هائی که بهرجهت تجربه لازم کار با انواع مختلف کفپوش لمینیت ندارند, توصیه میشود قبل از شروع به کار و بازنمودن تمام کارتن ها, این کار را با باز کردن تنها یک کارتن آغاز نموده و تنها بعد از آن اقدام به نصب کنند که کاملا قلق نصب آن کفپوش لمینیت اصطلاحا دستشان آمده باشد.

بدین ترتیب بدون کمترین زیان مالی به خریدار و صاحب کالا, میتوان مشکلات و راهنمائی های احتمالی را پخش کننده اصلی آن برند جویا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.