قلق های نصب کفپوش pvc

مناسبترین زیرکار برای نصب کفپوش pvc , سطوح تثبیت شده است.
4,175

قلق های نصب کفپوش pvc

هم اکنون در بازار ایران, انواع کفپوش pvc با کیفیت و قیمتهای گوناگون وجود دارد. کسانی که اقدام به خرید مینمایند, معمولا اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی و کیفیت نصب کفپوش pvc نداشته و با مسائل و مشکلات احتمالی, مدتها بعد از نصب و استفاده آشنا میشوند.

یکی از این مشکلات درزهای بین تایل های کفپوش pvc است. این درزها ممکن است در وسط طول تایل, دو انتهای طول یا در امتداد طول یا کله تایل های کفپوش pvc پیش آید. در باره هریک از این موارد, اطلاعات کافی در بخش ” نصب کفپوش pvc ” داده شده است.

از دلائل دیگر درز بین تایل های کفپوش pvc , عدم دقت کافی در اجرای زیرسازی کفپوش pvc میتواند باشد. در این مورد در بخش ” زیرسازی کفپوش pvc ” توضیحات کافی داده شده است.

اما نصب کفپوش pvc نیز در این زمینه بسیار مهم است. نصب هر کفپوش pvc تابع یک سری اصول عامِ مشترک و نیز راهکارهای خاص هر کفپوش pvc است که اصطلاحا به آن ” قِلِق ” نصب آن کفپوش pvc گفته میشود.

با آرزوی سلامتی برای نصاب های زحمتکش, نکته مهمی که جهت اطلاع ایشان باید گفت, قلقِ نصب هر برند متفاوت کفپوش pvc است. اصولا در مسائل فنی گفته میشود که :

  • ” کار نشد, ندارد ! “

 

برای نصاب هائی که بهرجهت تجربه لازم کار با انواع مختلف کفپوش pvc ندارند, توصیه میشود قبل از شروع به کار و بازنمودن تمام کارتن ها, این کار را با باز کردن تنها یک کارتن آغاز نموده و تنها بعد از آن اقدام به نصب کنند که کاملا قلق نصب آن کفپوش pvc اصطلاحا دستشان آمده باشد.

بدین ترتیب بدون کمترین زیان مالی به خریدار و صاحب کالا, میتوان مشکلات و راهنمائی های احتمالی را پخش کننده اصلی آن برند جویا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.