درد دلهای یک نصاب کفپوش pvc

815

درد دلهای یک نصاب کفپوش pvc

بیننده محترمی طی تماس از طریق بخش ” دیدگاهها ” موردی را مطرح نموده که میتواند درد دل بسیاری از نصاب های گرامی ( از جمله انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) باشد. اگرچه در این باره قبلا به تفصیل و جزئیات بسیار سخن گفته ایم, اما روا ندانستیم این درد دل صادقانه را با دیگر بینندگان عزیز سایت ” بهفرم کفپوش ” درمیان نگذاریم.


بی جهت نیست که در طراحی مقوله قضاوت, ترازوئی با دو کفه و چکش حکم کردنی همراه با یک کتاب همیشه به تصویر میکشند !

پرسش :

سلام ، خسته نباشید .
بنده نصاب پارکت ، لمینت ، کفپوش pvc هستم .لطفا خاهش میکنم تمام تقصیر هارو گردن نصاب نندازین ! چرا فروشنده مقصر نباشه ! فقط میخان یه کالایی بفروشن پولش بگیرن  ، همین امروز رفتم کف سازی کردم برای کفپوش pvc، مشتری اومده میگه گرمایش از کف داره ؟ خب نکته: شما مثل اینکه متوجه نیستید فروشنده ک تنها کارش فروشه اگر بگه نصب میشه مشتری هم میگه میشه، اگرم بگه نه نمیشه بازم مشتری میگه بله درسته ، پس نصاب چه گناهی داره هااااا همین روشن کنید برامون ، پول برای فروشنده اونوقت شرافت کاری برای نصاب  بهتره اموزش بدین که مشتریان گرام اگر پارکت ، کفپوش ، دیوارپوش و…… خریداری کردین در هر متر یکی دو هزارم اگر شد بیشتر هزینه کنید اما نصاب کاربلد برای نصب پیدا کنید اکثر گالری دارا هر نصابی که اجرت نصب کمتری میگیره کار نصب میدن به ایشان ، نکته دوم :همه نصاب های با تجربه کاربلد ‌و حرفه ای هم سنه بالا ندارن دنبال این تیپ افراد نگردین زیاد، نصاب خوب در درجه اول اخلاق و بعدش هم صداقت کاری داره و مشکلات کار قبل از نصب حتما میگه هرچند حتی اگه اون کار رو هم کنسل کنن براش یا حرفش رو تایید نکن و کیفیت فدای صداقت و اجرت کنن. تمام حرفم اینه که امیدوار هستم با تبلیغات درست و منصفانه بشه فضایی درست کرد تا حق هیچکسی ضایع نشه و همه طرفها به منفعت مورد نظر خودشون برسن . با تشکر 

پاسخ :

با سلام متقابل و عرض خسته نباشید,

همانطور که در معرفی سایت ” بهفرم کفپوش “ یادآور شده ایم, غرض از ایجاد این سایت, در درجه اول ارتقاء آگاهی عمومی درباره انواع کفپوش ها و اصول فنی زیرسازی, نصب و نگهداری ( از جمله انبار, نظافت و استفاده ) هریک از این کفپوش ها ( از جمله انواع کفپوش pvc ) است.

ما معتقدیم که افزایش اطلاعات باعث میشود هرگز حق, ناحق نشود. دلیل یا دلائل هر مشکل میتواند جنبه فنی ( مربوط به مراحل تولید تا بسته بندی ) داشته, به هر یک از مراحل حمل ( از مبدا تا وقتی بدست مصرف کننده میرسد ), زیرسازی یا نصب یا مشکلات نگهداری در انبار ( انبار های اصلی یا واسط و فروشگاه ) مربوطه بوده و یا به جهت استفاده نادرست از هریک کفپوش خاص ( از جمله انواع کفپوش pvc ) اتفاق افتاده باشد.

ما در این سایت تاکنون بیش از 300 یادداشت درباره تقریبا تمام جزئیات هریک از این موارد نوشته ایم تا هم تامین کننده انواع کفپوش ( از جمله کفپوش های pvc ) نظیر تولیدکننده یا واردکننده, فروشنده و طراح, نصاب و . . . مصرف کننده با اطلاع کافی از جوانب هر مشکل, تنها به قضاوت ننشینند.

خوشحال میشویم اگر موارد مشخصی را که در این ارتباط با آن برخورد داشته اید, همراه تصاویر روشن و واضح از مشکل مربوطه برایمان ارسال نمائید تا کماکان بتوانیم در این خدمت رسانی بیشتر مفید باشیم.

در پایان ضمن تشکر مجدد از حسن اعتماد شما, برای جنابعالی و تمام نصاب های زحمتکش, درستکار و منصف کفپوش pvc آرزوی سلامتی و برکت داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.