نکاتی دیگر درباره مشکل الکتریسته ساکن کفپوش های pvc و پارکت لمینیت

764

نکاتی دیگر درباره مشکل الکتریسته ساکن کفپوش های pvc و پارکت لمینیت

پیش از چند مطلب درباره الکتریسیته ساکن تقدیم کرده ایم. پیام یک بیننده محترم سایت درباره مشکل الکتریسته ساکن کفپوش های pvc بعد از نصب باعث شد به نکات دیگری در این مورد بپردازیم. متن پرسش و پاسخ با ایشان پیوست است.

پرسش :

سلام
وقت بخیر
در مورد پولیش کفپوش برای جلوگیری از الککتتریسیته ساکن سوالی داشتم امکان برقراری تماس تلفنی هستش
تلفن من . . .

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,


در مورد مسائل الکتریسیته ساکن در موقع استفاده از کفپوش های pvc و پارکت لمینیت و نیز کفپوش و لمینیت های مناسب در این موارد, مطالب چندی در سایت وجود دارد. در مطلبی با عنوان نکاتی درباره الکتریسیته ساکن بر روی سطوح لمینیت در این مورد توضیح داده ایم که اصولا منشاء الکتریسیته ساکن چیست. در همین ارتباط میتوان اضافه کرد که جنس رویه نهائی هم کفپوش pvc و پارکت لمینت که اصطلاحا به آن ” فیلم ” میگویند, بگونه ای است که براحتی در اثر اصطکاک میتواند باعث جریان الکتریسیته ساکن گردد. این برق گرفتگی خفیف, اما آزار دهنده, در مواقعی میتواند باعث اختلال جدی در محیط های کار گردد که بجهت سیستم های کامپیوتری و هوشمند, از حساسیت بمراتب بالاتر برخوردارند.


شاید نخستین بار صنعت نساجی بود که با مشکلات الکتریسیته ساکن مواجه شد !

در مطلبی با عنوان برخی نکات دیگر درباره رفع مشکل الکتریسته ساکن کفپوش ها  در این مورد توضیح داده ایم که در ساختمانهای فاقد سیستم ارتینگ, چگونه میتوان مجموعه برق هر واحد را به این سیستم تجهیز کرد. در این یادداشت به نکاتی درباره پولیش نیز اشاره شده که میتواند مانع مشکلات الکتریسیته ساکن بعد نصب کفپوش های pvc و پارکت لمینیت شود.

مطالب دیگری نیز در همین ارتباط در سایت ” بهفرم کفپوش ” وجود دارد که از طریق بخش ” جستجو ” در سایت, میتوانید آنها را یافته و مطالعه نمائید. اما اجالتا میتوان به این موضوع اشاره کرد که در موارد حساس اینچنین, کفپوش های pvc و پارکت های لمینیت مناسبی در بازار وجود دارند که بجهت ساختمان رویه نهائی کفپوش یا لمینیت, هادی انتقال الکتریسته ساکن نیستند. لذا در موقع خرید باید بهتر است این ویژگی در قرارداد با فروشنده ثبت گردد.

اگر با این وجود نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید, لطف کنید موضوع را بشکل مشخص و مشروح, از طریق بخش سوالات ذیل یادداشتها با ما در میان بگذارید تا با همفکری بتوانیم بیشتر در خدمت باشیم. تصاویر و ویدئو های کوتاه واضح و کافی از موارد, به ما کمک میکند تا پاسخ دقیق و روشنتر خدمتتان ارائه نمائیم.
ضمنا فعلا بضاعت سایت ما تنها پاسخگوئی کتبی در اسرع وقت به سوالات رسیده است. امیدواریم با بهبود شرایط مالی سایت در آینده نزدیک, بتوانیم سیستم پاسخگوئی مستقیم تلفنی به سوالات فنی بازدیدکنندگان سایت را نیز راه اندازی کنیم.

فعلا تنها شماره تماس موجود, مربوط به بخش شماره فروشگاهی و قبول آگهی های سایت است.


موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.