نقش پولیش در جلوگیری از نفوذ رطوبت به پارکت

1,057

نقش پولیش در جلوگیری از نفوذ رطوبت به پارکت

یکی از بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” , طی تماس تلفنی از یکی از شهرهای استان خوزستان, موردی را درباره پارکت لمینیت مطرح نموده اند که بجهت استفاده عمومی اینجا به اشتراک میگذاریم. همانطور که میدانید میزان بارندگی امسال در کشور, نسبت به چندین سال گذشته افزایش قابل توجه داشته است. این بارندگی ها  باعث شده میزان رطوبت هوا نسبت به سالهای گذشته بویژه در استان های جلگه ای  و مجاور خلیج فارس و دریای عمان, هم افزایش و دوام بیشتری داشته باشد.


برای پولیش بندهای طولی و عرضی لمینیت بهتر است از یک تکه پارچه نخی استفاده شود !

این دوست عزیز مطرح نمودند که رطوبت هوا  باعث شده پارکت های لمینیت منزل ایشان که ظاهرا 10 سال قبل نصب شده, دچار تاب شده و از حالت مسطح خارج شود.

اگرچه در اینمورد کیفیت پارکت لمینیت نیز بسیار اهمیت دارد, اما بنظر میرسد مشکل بیش از افزایش معین رطوبت هوا, به عدم رعایت اصول نگهداری
پارکت لمینیت مربوط باشد. در اینمورد مطالب چندی در بخش ” روش های نصب لمینیت ” وجود دارد که دوستان میتوانند با مراجعه به آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

جهت یادآوری عرض میکنیم اگرچه رعایت اصول استفاده و نگهداری پس از نصب برای پارکت چوبی و پارکت لمینیت , نسبت به کفپوش pvc اهمیت بسیار بیشتری دارد. یکی از این موارد, پولیش مخصوص بندهای طولی و عرضی پارکت است. هم پارکت چوبی و پارکت لمینیت , بنا به میزان تردد و استفاده نیاز به تجدید پولیش هر از گاه دارند. واکس پارکت استاندارد را از فروشگاههای ساختمانی میتوان تهیه نمود و اجرای آن نیاز به تخصص خاصی ندارد. مراحل پولیش پارکت, از نظافت تا پایان را میتوان با جستجو در سایت یافته و مطالعه فرمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.