نکاتی دیگر در اهمیت زیرسازی پارکت لمینیت

توجیه اقتصادی هر هزینه در ساختمان نوساز و قدیمی الزاما یکسان نیست !
978

نکاتی دیگر در اهمیت زیرسازی پارکت لمینیت

در شرایطی که فرصت ها کم و بسیاری از خانواده ها دچار مضیقه درآمد هستند, بسیاری از مردم علاقمندند بدون هزینه یا زمان مربوط به برچیدن کفپوش pvc یا پارکت لمینیت مستعمل قدیمی یا نظافت کامل زیرکار, کفپوش یا پارکت لمینیت جدیدی را جایگزین نمایند. برای نمونه یکی از سوالات اخیر بیننده محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” اینچنین است :

با سلام. پشت بامی ایزوگام شده و قراره مسقف بشه. آیا میشه روی ایزوگام این قسمت پارکت لمینت نصب کنم؟ اگر اول باید سطح کاملا صاف باشه، راه حلش چیه؟
ممنون

پیش از این اشاره شد کیفیت, طرح, تناسب, رنگ و . . . قیمت, از نکات مهم در انتخاب نوع کفپوش pvc یا پارکت لمینیت می باشد. اما مهمتر از جنس, نصب صحیح و فنی ( از جمله زیرسازی اصولی ) آن است. مسلما این سخن را نمیتوان بصورت مطلق در نظر گرفت و همانگونه که با وجود توصیه های علمی و متقن پزشک, این بیمار است که در تحلیل نهائی مطابق صلاح زندگی خود و خانواده اش تصمیم نهائی را میگیرد, در اینمورد نیز ما تنها خود را موظف به ارائه اطلاعات و راهنمائی کامل در این مورد میدانیم.

توجیه اقتصادی هر هزینه در ساختمان نوساز و قدیمی الزاما یکسان نیست !

در شرایطی که بسیاری از ساکنین منازل, ادارات و . . . مالک واحد مربوطه نیستند و ممکن است مالک بهر دلیل موافق هزینه در این موارد نباشد, مسلما پارامترهای دیگری نیز در تصمیم ساکن یا ساکنین موثر است. همینطور وقتی زمان زیادی از ساخت یک ملک گذشته, خواه ناخواه توجیه اقتصادی هر هزینه بیش از آنکه تابع اصول فنی نصب کفپوش pvc یا پارکت لمینیت باشد, به ارزش افزوده کمتر بازار نسبت به واحدهای نوساز مربوط می شود.

اصول فنی برچیدن کفپوش pvc یا پارکت لمینیت های مستعمل و نحوه نظافت کامل و آماده سازی زیرسازی جهت کفپوشpvc یا پارکت لمینیت جدید در بخش ” روش های نصب پارکت لمینیت ” سایت مندرج است. تنها توصیه ما به کسانی که مایلند کفپوش pvc یا پارکت لمینیت های قدیمی را تعویض کنند آنست که تصمیم نهائی خود را به بعد از مطالعه کامل این مطالب و برآورد هزینه های مترتب موکول نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.