برخی نکات آموزشی در زمینه مدیریت

740

نکات آموزشی درباره مسائل مدیریت

مقدمه

پیرو درخواست بازدیدکنندگان سایت, منبعد بخشی با عنوان ” برخی نکات آموزشی در زمینه مدیریت “ به سایت تخصصی و فنی ” بهفرم کفپوش” اضافه میگردد.

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) آشنائی مجموعه ایشان با تازه های علم مدیریت و فروش است.  ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره مجموعه مسائل مدیریت ( از جمله ویژگیهای خاص یک فروشنده موفق ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

با توجه به اهداف نخستین سایت, بنظر میرسد در کنار اطلاعات فنی و تخصصی درباره شناخت انواع کفپوش, آشنائی به کارآئی و کاربرد آنها و اطلاعات عمومی درباره نحوه نصب و زیرسازی صحیح و اصولی هر یک, لازم بود بخشی با این عنوان نیز به مجموعه نکات آموزشی سایت اضافه شود.

به سرانجام رسانیدن اقتصادی, موفقیت آمیز و بهینه هر کار, از جمله انتخاب کفپوش مناسب و نصب و استفاده خوب از آن, در کنار مجموعه ای از اطلاعات و امکانات مالی و . . . نیازمند مدیریت نیکوی منابع, درآمد و هزینه است.

برای کسانی هم که به کسب و کار در این زمینه اشتغال دارند, آموزش پیگیر مباحث مدیریت, هم راهنما و سودآور است. مدیریت جزء رشته های دانشگاهی است که بویژه در 50 سال گذشته, پیشرفت حیرت انگیزی نموده است.

در سالهای دور, برخلاف کشورهای پیشرفته صنعتی, بیشترین اقبال دانش آموزان برجسته سال آخر دبیرستان های ایران, به رشته های دانشگاهی فنی و پزشکی بود. اما سالهاست گرایش به رشته های دانشگاهی مدیریت, بتدریج بیشتر و بیشتر شده و اغلب فارغ التحصیلان بویژه کارشناسی رشته های فنی, علاقمندند فوق لیسانس خود را در یکی از رشته های مرتبط با مدیریت بگذرانند.

ما تلاش خواهیم کرد در این بخش, مطالب متنوعی درباره مسائل گوناگون مدیریت جهت خوانندگان محترم سایت فراهم نمائیم. هدف از این یادداشت ها, تنها تشویق دوستان به مطالعه کتاب های خوب مدیریتی به زبان فارسی است که خوشبختانه در این سالها توسط ناشرین متعدد و تحت عناوین گوناگون, کاملا در دسترس همگان است.

مقایسه برخی خصوصیات افراد موفق با دیگران
      مقایسه برخی خصوصیات افراد موفق با دیگران

سلامت و برقرار باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.