هنوز خبری از رونق بازار خودرو نیست

613

هنوز خبری از رونق بازار خودرو نیست

در بدو امر شاید بنظر برسد چه ارتباطی میتواند بین بازار خودرو و مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) وجود داشته باشد. اما مجموعه اقتصاد هر کشور, بویژه بجهت گردش مالی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. بازار خودرو در ایران نقش قابل توجهی در اقتصاد کشور دارد و هم تولیدکننده و واردکنندگان خودرو, جزء صاحبان بزرگترین سرمایه کشورند.

از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

آنچه در این سایت بیشتر مورد پیگیری است, بازار مسکن است که تاثیر مستقیم بر بازار تزئینات داخلی ساختمان و انواع کفپوش دارد.

در بدو امر ممکن است بنظر برسد که بازار خودرو, ربطی به بازار مسکن ندارد. اما این بازار, از بازارهای بسیار مهم کشور بوده و بورس بازی در آن, تاثیر مستقیمی بر دیگر بازارهای پول, ارز, سکه, مسکن و بورس شرکت ها, دارد. لذا پیگیری افت و خیز این بازار میتواند نشانه های مهمی برای علاقمندان بازار تزئینات داخلی ساختمان و انواع کفپوش باشد.

صف خودروهای در انتظار مشتری
         صف خودروهای در انتظار مشتری

بر اساس گزارش روزنامه ” دنیای اقتصاد”, با وجودی که معمولا مرداد ماه در بازار خرید و فروش خودرو, اهمیت ویژه دارد, اما هنوز خبری از رونق خاص در این بازار بچشم نمیخورد. این وضعیت در مورد بازار خودروهای وارداتی نیز وجود دارد. با این وجود سازندگان خودرو از فروش ماهانه خود راضی بنظر میرسند.

صف خودروهای وارداتی در گمرک
  صف خودروهای وارداتی در گمرک

گزارش کامل را میتوانید در ” دنیای اقتصاد” 14 مرداد 95, ص 16 بخوانید : ” پايان ركود بازار خودرو؟ 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.