حذف ارز مبادله اي شتاب گرفت

505

ارز مبادله ای در آستانه حذف است

شاید در بدو امر چنین بنظر آید که مسائل ارز, تنها به واردات مربوط است. اما نگاه عمیقتر به میزان وابستگی مجموعه صنایع و اقتصاد کشور به مواد ساخته و نیم ساخته وارداتی, روشن میسازد که تلاطمات ارزی در کشور چقدر برای مجموعه اقتصاد ( از جمله بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ) تاثیر منفی دارد.

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) اهمیت ثبات و آرامش در نرخ ارزها ست. این ثبات و آرامش نه تنها برای تامین کننده ( چه واردات یا تولید ) بلکه جهت امکان برنامه ریزی و تصمیم برای مصرف کننده نیز مهم است.

از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

به نوشته روزنامه ” دنیای اقتصاد”, در جهت سیاست تک نرخی کردن ارز, با حذف تدریجی کالاهای مشمول ارز مبادله ای, این ارز بکلی حذف خواهد شد. متن کامل مصاحبه رئيس سازمان توسعه تجارت را میتوانید در ص 5 روزنامه 27 تیر 95, به آدرس زیر بخوانید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.