باز پرداخت اقساط وام ۸۰ میلیونی مسکن کاهش یافت

533

باز پرداخت اقساط وام ۸۰ میلیونی مسکن کاهش یافت

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) رونق یا رکود در بازار مسکن است. از سوی دیگر بازار مسکن با میزان و شرایط پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ارتباط مستقیم دارد.

به این ترتیب مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

به نوشته ” الف” : “با تغییر ضریب اقساط تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن در روش پلکانی سالانه، میزان اقساط پرداخت شده در سال اول نسبت به روش ثابت ۲۰درصد کاهش یافت.”
با این تغییر که فعلا در تهران اجرا خواهد شد, اقساط سال نخست وام مسکن 80 میلیون تومانی به 850 هزارتومان در ماه کاهش یافت. با اجرائی شدن این طرح که در هیئت مدیره بانک مسکن به تصویب رسیده, میتوان پیش بینی کرد که همراه افزایش متقاضیان وام, ساخت و ساز نیز رونق بیشتری یابد. مطابق روش بازپرداخت پلکانی, اقساط وام سال به سال به نرخ خاصی افزایش خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.