نکاتی دیگر درباره زیرسازی کفپوش pvc

1,158

نکاتی دیگر درباره زیرسازی کفپوش pvc

بیننده محترمی از طریق بخش ” دیدگاهها ” موردی را درباره ترمیم سیمانکاری کف جهت نصب کفپوش pvc مطرح نموده اند. از آنجا که موضوع عمومیت داشته و میتواند برای سایر بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” هم مفید باشد, عین پرسش ایشان و پاسخ ما پیوست است.

پرسش :

سلام.کف منزلی که خریداری کردیم، موکت بود.جدا کردیم.زیر موکت سطح سیمانی ناصاف با پستی بلندی داریم.نصاب کفپوش آمد و در حد ۳ میلیمتر سیمان کاری نازک کرد و گفت بخاری بذارید تا خشک شود بعد کفپوش نصب کنم.الان بعد از چندروز سیمان ها ترک خورده بطوری که با دست فشار میدهیم، دو طرف ترک ها، بالا پایین میرود.حتما باید اول زمین را سرامیک کنیم بعد کفپوش بزنیم ؟ یا این زمین سیمانی ترک خورده راه درمانی دارد تا کفپوش نصب شود؟البته میدانم احتمالا بعد از مدتی زمین سیمانی ترک خورده،نشست میکند!!

پاسخ :

با سلام متقابل, ضمن تبریک و آرزوی زندگی با دلخوش در منزل جدید و تشکر از حسن اعتماد شما,

میگویند هر که را بهر کاری ساخته اند. شاید نصاب های زحمتکش کفپوش pvc یا پارکت لمینیت بتوانند کمی پستی و بلندی و ترک در کف را برطرف کنند, اما زیرسازی اصولا کار استادکاران بنائی خبره و با تجربه است. به این ترتیب بدون صرف هزینه اضافی برای سرامیک, میتوانید با زیرسازی اصولی, کفپوش pvc را روی همان سیمانکاری کف نصب نمائید.



سیمانکاری نرمه که معمولا بر روی دیوار انجام میشود, جهت زیرسازی کفپوش هم کاربرد دارد.

امیدواریم مطالب مربوطه در سایت, برایتان سودمند افتد.

در مورد کف سازی با سیمانکاری جهت نصب کفپوش pvc , چندین مطلب در سایت وجود دارد که با جستجو میتوانید یافته و مطالعه فرمائید. یکی از مشکلات نرمه کشی, همین ترک خوردگی لایه نازک سیمانکاری بعد از خشک شدن است. بهمین جهت ما همیشه پیشنهاد کرده ایم که برای آماده ساختن نرمه سیمانکاری همراه آب, از چسب بتن استفاده شود. نرمه با چسب بتن ضمن چسبندگی بیشتر به کف, عایق رطوبت نیز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.