مقایسه رشد ذهنی کارکنان در دو مدیریت متمرکز و مشارکتی

502

مقایسه رشد ذهنی کارکنان در دو مدیریت متمرکز و مشارکتی

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) مباحث مدیریت منابع انسانی در هر دفتر ( از جمله دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ) و فروشگاه تزئیناتی است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله ویژگیهای خاص یک فروشنده موفق ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

با سپاس از یک بیننده سایت ” بهفرم کفپوش ” که تصویر پیوست را برایمان ارسال نموده, این مطلب اگرچه جنبه عمومی دارد, اما توجه ویژه ما به کسانی است که به کسب و کار در رشته ” دکوراسیون  داخلی ساختمان “ مشغول هستند. از جمله این گروهها, دفاتر معماری داخلی ساختمان, فروشگاههای تزئینات داخلی ساختمان و صنف محترم نصاب می باشند که از جمله به نصب انواع کفپوش های ساختمانی ( از جمله انواع کفپوش های pvc , پارکت چوبی و لمینیت ) اشتغال دارند.

این موضوع برای موفقیت در کارهای تیمی بویژه اهمیت دارد که سرمایه اصلی آن, نیروی انسانی است که اگر بدرستی انتخاب و مدیریت شوند, نه تنها به رشد فردی ایشان بلکه مجموعه تیم مدد رسانند. امروزه همه میدانند که تنها با تیم رو به رشد میتوان شرکتهای رو به ترقی داشت.

در مقایسه دو نوع مدیریت متمرکز و مشارکتی, 2 نکته جالب در ذهن کارکنان و مدیریت نوع مشارکتی بچشم میخورد:

مقایسه ذهن کارکنان و مدیریت در دو نوع متمرکز و مشارکتی
             مقایسه ذهن کارکنان و مدیریت                               در دو نوع متمرکز و مشارکتی

الف) لبخند که نشانه نشاط فکری کارکنان است,

ب) عینک که نشانه دقت ذهن مدیریتی است که نه در بالا, که در میانه افکار کارکنان قرار دارد !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.