توضیحاتی درباره سایت بهفرم کفپوش

1,122

توضیحاتی درباره سایت بهفرم کفپوش

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) رعایت اکید اصول فنی نصب در هر زمینه است. از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر تسلط نسبی بر مجموعه کار ( از جمله اصول زیرسازی, نصب و نگهداری ) در زمینه هریک از ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد.

این موضوع بویژه امروزه که بازار بشدت دچار رکود و کسادی است, اهمیت دارد. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار ئر شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

خواننده محترمی طی تماس با behformcontact  از مشکلات درباره کمبود استادکاران واقعا متخصص, دلسوز و منصف در رشته های مختلف ساختمانی گلایه کرده اند. بجهت عمومیت موضوع, پاسخ سایت به این بانوی عزیز, عینا برای دوستان به اشتراک گذاشته میشود :

با سلام.
یک از دلائلی که ما را تشویق به ایجاد این سایت نمود, همین نیاز به اطلاعات برای کسانی است که بهرجهت سر و کارشان با مسائل کفپوش ( به مفهوم گسترده کلمه ) افتاده یا می افتد.
برای مثال دهها سال است که رادیو, تلویزیون و دیگر رسانه های جمعی اطلاعات عمومی ارزشمند پزشکی, روانشناسی و . . . در اختیار عموم قرار میدهند. مسلما به این ترتیب کسی بقول معروف, ناخوانده ملا نمی تواند شد. اما همین گسترش آگاهی های عمومی باعث شده و میشود که عموم مردم دانسته و با اطلاعات از خدمات پزشکان محترم و دیگر صاحبان تخصص استفاده نمایند.
متاسفانه بجهت نگاه نادرستی که از گذشته نسبت به صنعت و حرف گوناگون وجود داشته و مردم کسر شان خود میدانند که فرزند, عروس یا دامادشان را استادکار مثلا فلان رشته ساختمانی, کشاورزی, صنعتی یا خدماتی معرفی نمایند, عموم جامعه بدون کمترین دانش و تبحر در این موارد ضروری و روزمره زندگی, وابسته به کسانی شده است که بویژه در سالهای اخیر, با کمترین تجربه لازم خود را کاشی کار یا . . . جا میزنند.
حق با شماست. پیدا کردن افراد متخصص, دلسوز و منصف در صنوف مختلف کار سختی شده است. بهترین روش برای یافتن چنین اشخاص, استفاده از اطلاعات کسبه معتمد محلی است که شغل مرتبط دارند. صاحبان مصالح فروشی حتما کمک خوبی در این زمینه خواهند بود.
سلامت و برقرار باشید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.