نکاتی مجدد درباره فاصله بین تایل ها بعد از نصب کفپوش pvc

درز بین تایلهای کفپوش pvc باعث نفوذ آبا و رطوبت به زیر کار میشود.
839

نکاتی مجدد درباره فاصله بین تایل ها بعد از نصب کفپوش pvc

پیش از این درباره مشکل درز بعد از نصب ( از جمله اشکالات خاص در خط تولید کفپوش pvc تایل ), مطالبی منتشر کرده ایم. این یادداشت که به بهانه پرسشی از سوی یک بیننده محترم سایت قلمی شده, بدون تکرار آن مطالب فنی و تخصصی, تنها به گوشه ای دیگر از موضوع می پردازد.

پرسش :

سلام
تمام کف پوش اتاقهای اپارتمان از هم جدا شده و یک تا سه میلمتر فاصله افتاده است توی شهریور نصب شده و الان بعد از یک ماه نیم اینحالت شده است. کفپوش وینیفلکس است. علت چی است؟ اتاق سرد هم نیست .

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,

کاش قدری درباره زیرسازی کفپوش pvc توضیح میدادید. اگر عکس های مناسب و واضحی هم در اختیارمان بگذارید, بهتر میتوانیم راهنمائی کنیم.


یکی از مهمترین پیامدهای درز بین تایلهای کفپوش pvc امکان نفوذ آب و رطوبت به زیر کار و باصطلاح ور آمدن کفپوش بعد از یک مدت است.

اما با توجه به فصل نصب و در این فاصله کوتاه, بعید است مشکل ارتباطی با انقباض و انبساط داشته باشد. بنظر میرسد مشکل فنی مربوط به تولید باشد که هرچند کم, ولی گاه پیش می آید. بهتر است موضوع را با فروشنده کفپوش pvc در میان بگذارید. آنها موظف به ترمیم کار با هزینه خودشان هستند.

اگر به مسائل فنی و تولید علاقمند هستید, اولا پیشنهاد میکنیم چند یادداشتی را که قبلا در سایت منتشر شده و به نحوه تولید و روش های برش تایل های کفپوش pvc مربوط است مطالعه نمائید. اگرچه بنظر نمیرسد مشکل شما ارتباطی با زیرسازی یا نصب داشته باشد, اما گاهی عدم دقت در ” زیرسازی ” ( هم در اجرا و نیز اشتباه در انتخاب مصالح مناسب زیرسازی ) و ” نصب ” ( از جمله جهت کفپوش های pvc ) میتواند باعث درز تایل های کفپوش pvc , بعد از نصب گردد. مجموعه این یادداشتها را با جستجوی عبارت ” درز بین تایلهای کفپوش pvc ” میتوانید براحتی پیدا کنید.

یکی از مزایای اطلاعات عمومی درباره مباحث گوناگون دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله مسائل انواع کفپوشpvc, پارکت چوبی و لمینیت ), تعدیل قضاوت های احیانا تند و تیزی است که بهر جهت در مواقع بروز مشکلات کاملا طبیعی است. این مشکلات وقتی در منزل اتفاق بیفتد که اصولا محل آرامش و تسکین خاطر عموم می باشد, بیشتر باعث ناراحتی است. یکی از مشکلات کارهای خدماتی نیز همین است که عمدتا با زندگی خصوصی مردم ارتباط داشته و معمولا در منازل یا محل کار اشخاص انجام میگیرد که خودبخود در تضاد با زندگی و کار معمول ( روتین ) مردم قرار می گیرد.

شاید بهمین جهت است که دست اندرکاران خدماتی, لازم است با سلیقه و صبورتر از دیگر کسانی باشند که به کارهای فنی و تولیدی اشتغال دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.