برخی اطلاعات درباره حرفه نصب در صنف تزئینات داخلی ساختمان

برنده هر مسابقه زندگی همیشه کسی نیست که تندتر می دود یا زودتر رسیده است !
750

برخی اطلاعات درباره حرفه نصب در صنف تزئینات داخلی ساختمان

یکی از موارد که از سوی بینندگان سایت بسیار مورد سوال است چگونگی آشنائی علمی و صحیح با اصول نصب کفپوش و لمینیت می باشد. هدف بیشتر کسانی که در این مورد با سایت تماس میگیرند, نیاز به اطلاعاتی از این حرفه جهت انتخاب شغلی برای آینده است. در میان علاقمندان به آشنائی با این صنعت, بجز جوانان میانسالانی هم هستند که بهرجهت فعلا آزاد بوده و تجربه به ایشان آموخته که بدون اطلاعات اولیه نباید اقدام به انتخاب ( و آموزش ) یک حرفه نمود.

برنده هر مسابقه زندگی همیشه کسی نیست که تندتر می دود یا زودتر رسیده است !

ما تلاش خواهیم کرد طی چند مبحث, اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در اینمورد را در اختیار بینندگان سایت قرار دهیم. برای شروع عین پرسش و پاسخ یکی از بینندگان محترم را عینا در معرض دید سایر بینندگان قرار دهیم.

پرسش :

سلام
وقتتون بخیر
میخواستم بپرسم شما آموزش هم میدین بصورت حرفه ای و عملی جهت ورود به بازار کار ؟
من از خوزستانم
و برای برادرم دارم میپرسم.
متشکرم

پاسخ :

با سلام متقابل و تقدیر از توجه جنابعالی به کار و سرنوشت برادر عزیزتان, اگر برادرها هم باندازه خواهرها اینچنین به زندگی هم توجه داشتند حتما دنیای بهتری می داشتیم. برای راهنمائی مناسبتر نیاز به اطلاعات مشخص تری درباره سن, وضعیت سلامتی و میزان تحصیلات ایشان است. اما میکوشیم برخی مطالب کلی در اینمورد را باطلاع شما برسانیم.

مسلما یکی از پارامترهای مهم در انتخاب هر شغل, بازار کار, آینده شغلی و حدود درآمد است. اما سخن زیبائی نیز به تجربه این مردم بدست آمده که هر کس بهر کاری مناسبتر است. از سوی دیگر تجربه نشان داده کسانی در یک هدف یا حرفه موفق میشوند که بویژه نسبت به آن علاقمند بوده یا بشوند. نکته مهم دیگر لزوم پایداری در یک کار و باصطلاح ” از این شاخه به آن شاخه نپریدن ” است. از آنجا که تقریبا هیچ کاری بدون ممارست به سامان نمیرسد, بهتر است قبل از هر تصمیم شغلی قدری در آن باره بیشتر مطالعه و تحقیق نمود.

در صنف تزئینات داخلی ساختمان, بجز مدیریت هدفهای شغلی دیگری نیز وجود دارد که اهم آن فروشندگی و نصب ( از جمله نصب انواع کفپوش pvc , پارکت چوبی و لمینیت ) است. پیشنهاد نخست ما آنست که برادرتان قبل از هر تصمیم جدی و جابجائی شغلی یا محل سکونت, حداقل چند ماه بصورت آزمایشی ( حتی بدون درخواست حقوق معین ) در یک یا چند فروشگاه فعال این صنف مشغول بکار شوند. در این مدت ایشان بسیاری از اطلاعات درباره این صنف و نیز توانائی های خود را بدست خواهند آورد که بهترین مبنا برای تصمیم گیری خواهد بود.

ما این مبحث را در آینده در همین بخش ” اطلاعات عمومی ” سایت پی خواهیم گرفت.

سلامت و پایدار باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.