بازگشت ایران به بازار اوراق قرضه جهانی

624

بازگشت ایران به بازار اوراق قرضه جهانی

اقتصاد هر کشور ( از جمله بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ) مجموعه مرتبط با هم است که رونق یا رکود در هر زمینه, مستقیم یا غیرمستقیم بر دیگر بازارها تاثیر دارند. از سوی دیگر یکی از مسائل مشترک در تمام صنوف تولیدی, خدماتی یا . . . تجاری, نقدینگی است.

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) رونق یا رکود در بازار مالی است. از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

علی طیب نیا, وزیر اقتصاد در مصاحبه با بلومبرگ گفته است که ایران بعد از 14 سال موفق شده به بازار اوراق قرضه جهانی باز گردد. او میگوید پس از برجام حدود 45 میلیارد دلار قرارداد فاینانس با طرفهای خارجی منعقد شده است.

” . . . او قول داد كه رشد توليد ناخالص داخلي ايران در ١٢ ماهه منتهي به مارس ٢٠١٧ به ٥ درصد برسد كه بالاتر از ٥/٤ درصد پيش بيني شده قبلي توسط مقامات ايراني خواهد بود. “

متن کامل مصاحبه ایشان را میتوانید در روزنامه ” اعتماد” 31 تیر 95, ص 1 بخوانید : ” امضاي ٤٥ميليارد دلار قرارداد پسا برجامي “

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.