بازهم درباره استفاده مناسب از چسب خمیری در نصب کفپوشpvc

استفاده از چسب خمیری با وجود محاسن خاص, نیازمند دقت و مهارت بیشتر است
1,777

بازهم درباره استفاده مناسب از چسب خمیری در نصب کفپوشpvc

 

خانمی از استان گلستان در تماس تلفنی با سایت, ضمن گلایه از سهل انگاری نصاب زحمتکشی که 3 روز قبل کفپوش pvc منزل ایشان را نصب نموده مشکلی را مطرح نمودند که بجهت اطلاع سایر بینندگان سایت ( از جمله نصاب های محترم کفپوش pvc ) بخشی از گفتگو را اینجا باشتراک میگذاریم.

قبلا در مورد استفاده صحیح و فنی از چسب خمیری برای نصب کفپوش pvc توضیحاتی تقدیم شده است. گفتیم که این نوع چسب با وجود محاسنی که دارد ( از جمله جبران میزان معینی از زیرسازی بجهت ضخامت ), نیازمند دقت و مهارت بیشتری است.

     استفاده از چسب خمیری با وجود         محاسن خاص, نیازمند دقت و مهارت                           بیشتر است

اما نکته مهمتر آنست که مناسبترین زیر کار برای استفاده از چسب خمیری در نصب کفپوش pvc, سطوح سیمانکاری می باشد. مشکل دوست نصابمان آن بوده که این چسب را روی سطوح سرامیک هم استفاده کرده است. چسب خمیری از آنجا که دیرتر خشک میشود, تنها برای سطوح سیمانکاری مناسب است که باصطلاح ” آبکش ” هستند. با جذب آب, چسب به لایه سیمانکاری زیر بخوبی میچسبد و اصطلاحا joint  میشود.

ماله مخصوص استفاده از چسب خمیری

مناسبترین چسب برای نصب کفپوش پی وی سی بر سطوح سنگ و سرامیک, چسب فوری است که اصطلاحا به ” 8888 ” مشهور است. برای نصب کفپوش روی سنگهای آهکی که ساب نخورده اند ( از جمله انواع تراورتن ) نیز میتوان ضمن رعایت نکات فنی از چسب خمیری استفاده نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.