سخنی درباره ابزار مناسب زیرسازی و نصب کفپوشpvc

اگر زیرسازی و نصب کفپوشpvc بشکل صحیح و فنی انجام شود, نتیجه کار بسیار زیبا و با دوام خواهد بود.
2,024

سخنی درباره ابزار مناسب زیرسازی و نصب کفپوشpvc

یکی از بینندگان محترم طی مطلبی در بخش دیدگاهها خواستار توضیحاتی درباره ابزار مناسب زیرسازی و نصب کفپوشpvc شده است. از آنجا که ممکن است موضوع برای سایر بینندگان نیز مفید باشد, عین پرسش و پاسخ پیوست است.

پرسش :

سلام لطفا راهنمایی کنین: برای زیرسازی از کاردک ساده استفاده کنم یا راه راه ؟برای کشیدن چسب از کدوم کاردک استفاده کنم؟

پاسخ :

با سلام متقابل,

با توضیح مختصر شما نوع زیرسازی مشخص نیست. ضمنا بنظر میرسد زیرسازی جهت نصب کفپوش pvc مد نظر جنابعالی باشد. البته در این موارد توضیحات کافی در بخش ” روش های نصب کفپوش pvc “ وجود دارد.

اگر زیرسازی و نصب کفپوشpvc بشکل صحیح و فنی انجام شود, نتیجه کار بسیار زیبا و با دوام خواهد بود.

اما بطور خلاصه باید گفت که برای آنان که از مهارت مناسب در امور بنائی برخوردارند, ماله فلزی بهتر از هر نوع کاردک جهت زیرسازی است. ضمنا کاردک را تنها در مواردی میتوان استفاده کرد که میخواهیم درز بین موزائیک, سنگ یا سرامیک را بندکشی کنیم. در مواردی که سطح دارای پستی و بلندی است علاوه بر ماله, سطح کار برای تراز شدن باید کروم گذاری شود که در این مورد نیز توضیحات کافی در سایت وجود دارد.

                        کاردک صاف

کاردک شیاردار تنها برای استفاده از چسب خمیری و نصب کاشی یا سرامیک در کف یا دیوار استفاده میشود و در موراد زیرسازی کاربرد آنچنانی ندارد.

برای استفاده از چسب صنعتی به نسبت مهارت میتوان هم از قلم مو و کاردک صاف استفاده کرد. سرعت کار با کاردک بیشتر, اما نیاز به مهارت دارد. اگر قلم مو مورد استفاده در ظرف نفت نگهداری نشود, دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

2 نظرات
  1. امید حشمتیان می گوید

    با سلام
    جهت زیر سازی و خرید محصول احتیاج به مشاوره دارم
    لطفا با بنده با روشی که صلاح میدونید ارتباط بگیرید
    ۰۹۱۲۷۰۶۰۶۰۳

    1. behformbehform می گوید

      با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,
      ایمیل شما را دیروز پاسخ دادیم. متاسفانه سوال روشن نبود و بنظرمان رسید منظور خدمات ما برای پخش کفپوشpvc یا پارکت لمینیت خاصی است. اما در ارتباط با فرمایش شما, پیشنهاد میکنیم وقت بگذارید و برخی یادداشتهای متعددی که در سایت درباره ” مشخصات کفپوش pvc و پارکت لمینیت ” و نیز ” مشخصات یک خرید خوب کفپوش ” وجود دارد را از طریق بخش جستجو در سایت پیدا کرده و مطالعه نمائید.
      با این وجود اگر علیرغم مطالب موجود در سایت, مورد خاصی بود, میتوانید با شماره 09123117399 تماس حاصل فرمائید.
      برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.