یادآوری برخی نکات درباره درز کفپوش pvc بعد نصب

897

یادآوری برخی نکات درباره درز کفپوش pvc بعد نصب

بیننده محترمی از طریق بخش دیدگاهها, سوالی درباره درز کفپوش pvc بعد نصب مطرح کرده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر بینندگان محترم سایت ” بهفرم کفپوش ” هم مفید باشد, عین پرسش و پاسخ را پیوست تقدیم می کنیم.


برای کفپوش مناسب یک فضا, باید مجموعه متعددی از عوامل تولید, انبارداری, حمل, زیرسازی, نصب و . . . نگهداری دست به دست هم دهند.

پرسش :

سلام من کفپوش pvc خریدم نصاب با چسب ۵۵۵۵استفاده کرد پس از یک ماه تمام تایل ها کوچک شد.

پاسخ :

با سلام متقابل و تشکر از حسن اعتماد شما,

یک ) ما نام چسب صنعتی 5555  را نشنیده ایم. مطمئن اید که نام چسب 8888 نبوده است ؟

دو ) ما درباره درز بین تایل های کفپوش pvc بعد نصب, مطالب متعددی در سایت داریم که آنها را براحتی از طریق بخش ” جستجو ” در سایت ” بهفرم کفپوش ” یافته و مطالعه نمائید. اما بطور خلاصه باید گفت که باحتمال زیاد مشکل ربطی به نوع چسب ندارد.

مشکل ” درز بین تایل های کفپوش pvc ” میتواند دلائل فنی ( مشکل در تولید ) داشته,  به عدم رعایت اصول فنی زیرسازی مربوط بوده یا به عدم رعایت اصولی فنی و اصولی انبار ارتباط داشته باشد.

الف ) برای نمونه عنوان چند یادداشت مرتبط با ” مشکلات فنی ممکن در تولید کفپوش pvc ” که میتوانید اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار بگذارد از این قرارند : ” بازهم درباره اهمیت زیرسازی در نصب کفپوشpvc ” ” بازهم درباره اهمیت زیرسازی و نصب اصولی کفپوش pvc” برخی نکات درباره زیرسازی نصب کفپوش

 ب ) درباره مشکلات فنی حین تولید کفپوش pvc نیز مطالب چندی در سایت وجود دارد که میتوانید با مطالعه آنها, به اطلاعات مفیدی در این زمینه دست پیدا کنید. از جمله این یادداشتها ” نکاتی مجدد درباره فاصله بین تایل ها بعد از نصب کفپوش pvc ” می باشد. برای نمونه در این یادداشتها اشاره کرده ایم که اختلالات در ولتاژ یا عدم رعایت زمان لازم مرحله ” تثبیت ” میتواند باعث چنین مشکلاتی در تولید شود.

پ ) درباره اصول فنی انبارداری کفپوش های pvc نیز مطالب چندی در سایت وجود دارد که دوستان را به مطالعه آنها دعوت می نمائیم. از جمله این مطالب, یادداشتی با عنوان ” نکاتی دیگر درباره اصول فنی انبار کفپوش ” می باشد.

ت ) تعداد یاداشتهای درباره ” اصول فنی زیرسازی ” بسیار زیاد است. برای مثال میتوانید تنها به یادداشت با عنوان ” نکاتی دیگر درباره زیرسازی کفپوش pvc ” اشاره میشود. با جستجوی کلمه ” زیرسازی کفپوش ” میتوانید همه آنها را یافته و مطالعه نمائید.

با این وجود اگر نیاز بود, مجدد با ما تماس بگیرید. قبلا نیز بارها خواهش کرده ایم که اگر ذکر موارد, همراه عکس یا ویدئو واضح از مشکل یا مشکلات مربوط باشد, ما را قادر می سازد که بهتر در خدمت بینندگان محترم سایت باشیم.

به هر جهت پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدام, موضوع را به فروشگاه تزئیناتی محل خرید و نصاب مربوطه در میان بگذارید. آنها موظف اند مشکل را پیگیری و با هزینه خود رفع نمایند.

با آرزوی خونسردی, آرامش و موفقیت, امیدواریم مشکل کفپوش شما بزودی مرتفع گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.