نگاهی به اوج و فرود تکنولوژی های اینترنت

891

نگاهی به اوج و فرود تکنولوژی های اینترنت

یکی از مسائل مهم مرتبط با کار فروش ( از جمله در زمینه انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) در روزگار ما, فروش اینترنتی است. این یادداشت از مجموعه مباحث ارتقاء دانش مدیریت انتخاب شده که به کار دفاتر طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان و فروشگاههای تزئیناتی نیز می آید.

روزنامه ” دنیای اقتصاد” در یادداشتی خواندنی به قلم خانم عاقله ترابی, با ذکر خلاصه ای از تاریخ تکنولوژی اینترنت از Dial-up تا TD-LTE نشان میدهد صنعت اینترنت نیز همانند دیگر پدیده های امروزی, چگونه با سرعت تغییر و تحولات زمانه ما دچار اوج و فرود و جایگزینی میشوند.

قطع و وصل مکرر, سرعت پائین و اشغال شدن خط تلفن از محدودیتهای نسل اول اینترنت بودند

در یادداشت میخوانیم که Dial-up که زمانی تنها امکان استفاده  از اینترنت بود, امروزه مدتهاست که به بوته فراموشی سپرده شده است. مسلما هر پیشرفت با خود امکانات جدیدتری فراهم نموده که فاقد محدودیتهای سیستم های گذشته می باشد. در این یادداشت همینطور با دستاوردها و موانع سیستم های 2G , وایمکس, 3G , 4G , ADSL و TD-LTE آشنا میشویم.

مودم های ADSL در حال حاضر از بیشترین اقبال از سوی کاربران لپ تاپ و PC برخوردارند

نویسنده در پایان یادداشت در پاسخ به این سئوال اساسی که آیا تکنولوژی ADSL نیزهمانند 2G در آستانه فراموشی است, از قول آقای محمدی ( رئيس سابق انجمن صنفي کارفرمايان اينترنتي ) مینویسد : ” . . . نوع کاربري در گوشي هاي همراه با نوع کاربري در پي سي ها که با استفاده از ADSL به اينترنت متصل هستند متفاوت است. ( لذا ) . .  . کاربران ترجيح مي دهند کارهاي جدي و تجاري را روي لپ تاپ ها و پي سي ها انجام دهند که نياز به ADSL دارد . . . در حال حاضر و با شرايط موجود روي تلفن همراه فقط مي شود کارهاي ساده و سبکي مانند استفاده از شبکه هاي اجتماعي انجام داد.  . . ”

نسل پر سرعت و جدید اینترنت بویژه مورد توجه کاربران گوشی های هوشمند و تبلت هاست

متن کامل این یادداشت را میتوانید در ” دنیای اقتصاد” 20 فروردین 96, با عنوان ” گسترش نسل چهارم موبايل باعث از بين رفتن وايمكس و ADSL مي شود؟ ” مطالعه فرمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.