تمایل بازار مسکن بسوی اتمام نیمه کاره ها

630

تمایل بازار مسکن بسوی اتمام نیمه کاره ها

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) رونق یا رکود در بازار مسکن است. از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

روزنامه ” دنیای اقتصاد” در مطلبی با عنوان “سرمايه گذاران اتمام ساختمان هاي نيمه كاره را شتاب دادند ” می نویسد که عمده گرایش بازار ساختمان نه بسوی نوسازی, بلکه در جهت اتمام ساختمانهای نیمه تمام است که طی سالهای 93 تا کنون, حجم قابل توجهی از سرمایه در این بخش بلااستفاده مانده بود.

طبق آمار این نشریه, میزان رکود سرمایه در این بخش از اواخر سال 94 به اینسو بتدریج کم و کمتر شده است. طبق نوشته این روزنامه میزان این سرمایه خوابیده در پايان سال 93، رقمي معادل 45 هزار ميليارد تومان بوده است.

متن کامل این یادداشت را میتوانید در ” دنیای اقتصاد ” 1 آذر 95 ص 1 با عنوان “سرمايه گذاران اتمام ساختمان هاي نيمه كاره را شتاب دادند ”  مطالعه فرمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.