برخی ملاحظات درباره کفپوش های pvc پشت چسبدار

کفپوش pvc پشت چسبدار
471

برخی ملاحظات درباره کفپوش های pvc پشت چسبدار

بیننده محترمی از طریق بخش ” دیدگاهها “ی سایت ” بهفرم کفپوش ” موردی را درباره کیفیت نصب کفپوش های pvc پشت چسبدار مطرح نموده اند. از آنجا که این موضوع قبلا هم بارها بصورت تلفنی با ” بهفرم کفپوش ” در میان گذاشته شده, متن پرسش  پاسخ را اینجا نیز برای آگاهی عمومی باشتراک میگذاریم.


نصب کفپوش های pvc پشت چسبدار روی سطوح سیمانی مناسب نیست !

پرسش :

سلام. آیا کفپوش های پی وی سی پشت چسب دار ،مناسب استفاده در شهرهای شمالی هست؟؟و آیا چسب هاشون محکمه یا حتما باید از چسب بیشتری استفاده کرد.
مرسی

پاسخ :

با سلام و تشکر از حسن اعتماد جنابعالی,

مهمترین نکته در استفاده از کفپوش های pvc پشت چسبدار آنست که زیرکارشان باید بسیار صیقلی, صاف و فاقد کمترین ترک و پریدگی و . . . آلودگی نظیر چربی یا گرد و غبار باشد. بهمین جهت این نوع کفپوش را عموما روی سرامیک یا سنگ کف میتوان نصب کرد.

از دیگر محاسن کفپوش های pvc پشت چسبدار, امکان نصب و برچیدن بمراتب سریع, ارزان و آسان تر است. بهمین جهت استفاده از این نوع کفپوش برای فضاهای استیجاری ( مسکونی یا محل کار ) میتواند بسیار مناسب و اقتصادی باشد.


در انتخاب کفپوش برای واحدهای اجاری الزاماتی هست که شاید در دیگر املاک نباشد ! ؟

در انتخاب و خرید کفپوش های pvc پشت چسبدار باید بسیار دقت نمود. والا کیفیت نامرغوب برچسب, ممکن است باعث شود کفپوش خوب به زیرسازی نچسبد و بسرعت وَر بیاید. اما اگر نوع برچسب این کفپوش استاندارد و خوب باشد, مشکلی از نظر استفاده در محیطهای مرطوب ( منجمله در شمال کشور ) وجود ندارد.

کفپوش های پشت چسبدار را نمیتوان بر روی هر بسترکار ( نظیر زیرکار سیمانی ) نصب کرد. بهمین جهت این نوع کفپوش برخلاف انواعی که با چسب های خمیری یا صنعتی نصب میشوند, موارد استفاده بمراتب محدودتر دارند.

بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” حتما میدانند که مواد اولیه اغلب رزین ها ( از جمله چسب, رنگ و غیره ) وارداتی می باشد و تشدید تحریمها در سالهای اخیر تاثیر بسیار منفی روی تولیدات داخلی گذاشته است.

لذا در این شرایط اطمینان از کیفیت اینگونه برچسب ها قدری دشوار می باشد. توصیه ما استفاده از کفپوش های pvc است که توسط چسب خمیری یا صنعتی نصب میشوند. بدیهی است در این حالت نیز بسترسازی و تدارک زیرکار مناسب, نقش کلیدی در نصب کفپوش دارد.


مهمترین بخش نصب کفپوش, رفع اصولی ناهمسطحی و پریدگی های زیرکار می باشد !

سایت ” بهفرم کفپوش ” با امید رفع هرچه سریعتر محدودیتهای اقتصادی و غیره فرا راه صنایع و . . . بازرگانی کشور, برای عموم هموطنان گرامی سلامت و پایداری آرزومند است.

معمولا ” جزئیات ” در زیبائی نهائی هر کار اهمیت بمراتب بیشتری دارند. در این ویدئو استادکار نصاب پارکت, با خلاقیت و ابتکار جای لوله های شوفاژ را در کف در نهایت زیبائی از کار در می آورد :

https://www.instagram.com/p/CXvvU7TIKad/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.