زمزمه گسترش روابط با بانکهای بزرگ خارجی

579

زمزمه گسترش روابط  با بانکهای بزرگ خارجی

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) وضعیت مناسب نقدینگی در بخشهای گوناگون تولید, خدمات و . . . تجارت است. از سوی دیگر شرایط مناسب همکاری بانکی بین هر کشور با دیگر بانکهای جهان ( بویژه در بانکهای معتبر جهان صنعتی ) نقش جدی نه تنها در تامین اعتبار لازم, بلکه در سرعت بخشیدن به جابجائی پول بین طرفهای هر خرید و فروش در جهان دارد.

به این ترتیب مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

به نوشته روزنامه ” دنیای اقتصاد”, آقای اکبر کميجاني، قائم مقام بانک مرکزي اين خبر را صبح ديروز در کنفرانس بانکي که در حاشيه نهمين نمايشگاه بورس، بانک و بيمه تشکيل شده بود، اعلام کرد : سطح همکاري مالي با بانک هاي متوسط اروپايي به سمت بانک هاي بزرگ اين قاره گسترش يافته است. او اجرائی شدن 2 قانون ” مبارزه با تامين مالي تروريسم” و ” مبارزه با پولشويي” را از جمله دلائل رفع تدریجی موانع تجدید روابط عادی بانکی ایران و جهان بر شمرده است. قانون نخست در بهمن ماه سال گذشته تصویب  و دومی مصوب هشت سال پیش بوده است.

متن کامل خبر را میتوانید در روزنامه ” دنیای اقتصاد” مورخ 23 تیر 95, ص 1 به آدرس زیر مطالعه فرمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.