قيمت قطعي آپارتمان در مركز تهران

عوامل اجتماعی نیز از پارامترهای مهم تاثیرگذار در افزایش تقاضای مسکن هستند.
603

قيمت قطعي آپارتمان در مركز تهران

یکی از مسائل مهم مرتبط با مدیریت بازار دکوراسیون داخلی ساختمان ( از جمله فروش انواع کفپوش pvc و پارکت لمینیت ) رونق یا رکود در بازار مسکن است. از سوی دیگر مدیریت, اگرچه دانشی مشخص است اما از جمله مبتنی بر اخبار و اطلاعات گوناگون پیرامون هر موضوع جداگانه است. ما ذیل مبحث مدیریت خواهیم کوشید درباره سایر مسائل مدیریت ( از جمله مسائل کسب و کار در شرایط گوناگون ) به تفکیک و بیشتر گفتگو کنیم.

با وجود بافت متراکم اداري و تجاري در مرکز شهر تهران، شمار متقاضيان سکونت در اين مناطق کم نيستند. به گزارش «دنياي اقتصاد» هرچند قرارگيري منطقه 6 در مرکز پايتخت اين منطقه را به انتخاب اول بسياري از شهروندان براي کسب و کار تبديل کرده است، اما از آنجا که شمار زيادي از ساختمان هاي اداري در اين محدوده و مناطق اطراف آن واقع شده اند، ترجيح بسياري از کارمندان بخش دولتي و خصوصي سکونت در نزديکي محل کار و در نتيجه دغدغه ترافيکي کمتر و کاهش چشمگير هزينه هاي جا به جايي است.
اما سکونت در محدوده طرح ترافيک الزامات خاص خود را براي تردد خودرو تحميل مي کند و همين موضوع عامل دافعه اين منطقه در بازار مسکن است.در طول 20 روز سپري شده از تيرماه، 278 قرارداد فروش آپارتمان در منطقه 6 منعقد و ثبت شده است که اين تعداد معادل 4 درصد از کل قراردادهاي فروش ثبت شده در اين مدت در سامانه اطلاعات بازار املاک ايران است. در عين حال ممکن است شماري از آپارتمان هاي فروخته شده در اين بازه زماني هنوز توسط مشاوران املاک در سامانه ثبت نشده باشد.
قيمت هر مترمربع آپارتمان 68 مترمربعي نوساز در منطقه آرژانتين، محدوده پارک ساعي با پارکينگ و بدون برخورداري از انباري هشت ميليون و 165 هزار تومان بوده است. قيمت قطعي هر متر مربع از آپارتمان ميان سالي به وسعت 93 مترمربع واقع در خيابان کارگر شمالي با سن 11 سال و امکانات پارکينگ و انباري نيز 5 ميليون و 725 هزار تومان عنوان شده است.

نقل از روزنامه ” دنیای اقتصاد”, 22 تیر 95, ص 7

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.