برخی اطلاعات عمومی درباره انواع کفپوش های ساختمانی

894

برخی اطلاعات عمومی درباره انواع کفپوش های ساختمانی

یکی از مهمترین ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان, پوشش کف هر فضا ( اعم از مسکونی, اداری یا عمومی ) است. مجموعه این گونه پوشش های کف را اصطلاحا ” کفپوش ” می نامند.


سنگ از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که به شکل های مختلف ( طبیعی و برش داده ) در پی, ستون, دیوار, نما و کف ساختمانها استفاده می شده است !

کفپوش های ساختمانی شامل طیف وسیعی از مواد و مصنوعات طبیعی و ترکیبی (Synthetic) میشود. ما در سایت ” دکوراسیون بهفرم “ خواهیم کوشید درباره همه این کفپوش ها اطلاعات لازم را در اختیار بگذاریم تا بینندگان محترم سایت, با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب کفپوش مناسب برای هر فضای منزل, دفتر کار یا فروشگاه خود بزنند.

اگرچه کفپوش ها ممکن است گاهی از نظر جنس یا کاربرد با هم تشابهاتی داشته باشند, اما این وجوه تشابه محدود بوده و به قول معروف هر چیز را بهر کاری ساخته اند.


فرش های دستباف و ماشینی از مهمترین کفپوش های ایران است که همخوانی بسیاری با خلقیات و تربیت ما دارد !

از میان این کفپوش ها, ما در این سایت عمدتا به کفپوش های pvc , پارکت لمینیت و پارکت چوبی پرداخته ایم. در این زمینه در سایت ” بهفرم کفپوش ” اطلاعات فنی – تخصصی کامل و مفصلی درباره انتخاب, زیرسازی, نصب و نگهداری انواع کفپوش های pvc , پارکت لمینیت و پارکت چوبی وجود دارد.

بینندگان سایت که علاقمند به اطلاعات کاملتری در مورد سایر کفپوش ها باشند, میتوانند به آدرس زیر در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” مراجعه نمایند. از جمله این کفپوش ها انواع چمن مصنوعی, سنگ های ساختمانی, فرش, قطعات بتنی آماده, کاشی و سرامیک و . . . موکت می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.