نکاتی درباره نحوه صحیح جابجائی اثاثه بر سطح کفپوش pvc

در استفاده از کفپوش pvc باید دقت نمود که فشار بر سطح مقطع از حد معین نگذرد.
857

نکاتی درباره نحوه صحیح جابجائی اثاثه بر سطح کفپوش pvc

بیننده محترمی از طریق بخش دیدگاهها, موردی را در رابطه خط و خش روی کفپوش pvc مطرح نموده اند. از آنجا که موضوع جنبه عمومی دارد, عین پرسش و پاسخ را جهت آگاهی سایر بینندگان سایت ” بهفرم کفپوش ” باشتراک میگذاریم.

پرسش :

سلام خسته نباشید مایه کف پوش پی وی سی نصب کردیم که روی اون خش های تقریبا سطحی دراثرکشیده شدن مبلمان ایجاد شده میخواستم بدونم راهی برای ازبین بردن خش هاوجود داره؟؟!

پاسخ :

ضمن تشکر از اعتماد شما و با سلام متقابل,

اگر تصاویر واضحی از خش های روی سطح کفپوش pvc برایمان ارسال کنید, ممکن است بهتر بتوانیم راهنمائی کنیم. اگر تعداد تایل های آسیب دیده محدود باشد, شاید مناسب ترین کار تعویض همان تایل هاست. در این مورد دقت کنید که تایل های کفپوش pvc از همان برند, کد و سریال تولید باشد تا موجب دو رنگی نشود. اما در اینجا میتوان به دو مورد اشاره کرد.

در استفاده از کفپوش pvc باید دقت نمود که فشار بر سطح مقطع از حد معین نگذرد.

یک ) از نکات مهم در انتخاب نوع کفپوش pvc تناسب مقاومت سایشی آن با میزان تردد و نوع استفاده از فضای مورد استفاده است. در این مورد در بخش مشخصات انواع کفپوش pvc توضیحات کافی وجود دارد که با مراجعه به آنها میتوانید اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

در معرفی سایت اشاره شده که یکی از مهمترین اهداف ما در ایجاد ” بهفرم کفپوش ” ارائه اطلاعات لازم در انتخاب کفپوش مناسب هر فضا, از جمله انواع کفپوش pvc است.

دو ) نحوه استفاده از کفپوش pvc نیز در عمر آن بسیار موثر است. کفپوش های pvc با کیفیت به نحوی تولید شده که در اثر استفاده از میز و صندلی, مبلمان و . . . دچار فرو رفتگی و ترک ( یا شکستگی ) نشوند. اما این بدان معنا نیست که یک کمد یا ویترین سنگین و پر از اثاثه  روی آن کشیده شود.

از سوی دیگر باید دقت کرد و برای چنین مواردی حتما زیر پایه های کمد, ویترین و . . . از قطعاتی استفاده کرد که مانع فشار نقطه ای بر سطح کفپوش گردد. قطعات کوچک و شکیل از تخته چند لایه ( plywood ) از جمله چیزهائی است که مناسب این کار هستند. مسلما در مواقع جابجائی لازم است اثاثه داخل کمد یا . . . را تخلیه و آنرا باندازه کافی سبک کرد. جابجائی با اثاثه نه تنها باعث کشیدگی و آسیب به کفپوش pvc میشود, بلکه به اتصالات کمد و . . . نیز صدمه زده و باعث فاصله ( و لق شدن ) آنها میشود.

موفق و پایدار باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.